Khamis, Mac 30, 2017

Heh! Herankan. Tiba - tiba je Si Mahfuz Bean ni berpura - pura sibukkan diri pulak nak masuk campur pasal isu pindaan RUU 355 yang dicadangkan oleh Presiden PAS tu sebelum ini.

Padahal sebelum ini, Si Mahfuz Bean ni lebih cenderung menyokong RUU yang dibentangkan oleh puak Pakatan Haprak tu dan memburukkan cadangan yang dibuat oleh partinya.

Tapi, disebabkan semalam RUU yang dicadangkan oleh PAS tu enggan dibawa oleh pihak Barisan Nasional, mula la Si Mahfuz Bean tu meroyan macam dia pulak yang beria - ia menyokong cadangan PAS tu sebelum ini.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Mahfuz Bean tu mendakwa, PAS dan Barisan Nasional terlalu gelojoh nak membawa cadangan pindaan berkaitan dengan RUU 355 tu.
"Road map ini adalah bagi membolehkan enakmen jenayah di negeri Kelantan dilaksanakan iaitu dengan meminda RUU355 dan jawatankuasa ini juga telah bersetuju RUU355 ini mesti dibawa oleh kerajaan kerana ia di bawah bidang kuasa mereka.
"Jadi akibat daripada tindakan mereka yang tak mengikut road map ditetapkan ini, maka ia telah menyebabkan keadaan menjadi celaru," katanya ketika sidang media di Parlimen, hari ini.
Namun persoalannya, jika pindaan itu dibentangkan mengikut kehendak Jawatankuasa Teknikal sekali pun, adakah Si Mahfuz Bean tu akan menyokongnya? Itu benda yang orang nak tau.

Sedangkan sebelum RUU itu dibentangkan sebelum ini pun Si Mahfuz Bean tu banyak memberikan alasan untuk menentang cadangan pindaan tersebut. Jadi, sekarang tak payah la Si Mahfuz Bean tu nak tunjuk Hero yang kononnya dia memperjuangkan RUU tu pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Sibuk sejak dia jadi taik, geli tengok wajahnya yg dah berubah menjadi taik.

    BalasPadam
  2. Masih berkokok lgi yg tak sedar diri ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping