Khamis, Mac 23, 2017

Sekalung tahniah diucapakan buat Tan Sri Annuar Musa kerana berjaya membuktikan bahawa dia merupakan seorang pemimpin yang berjiwa besar dan cukup hebat pada ketika ini.

Penarikkan diri yang dibuat oleh Tan Sri hari ini tidak dianggap sebagai satu tindakan Pengecut, sebaliknya ia adalah satu tindakan yang seharusnya mendapat pujian yang cukup tinggi dari semua pihak.

Setidak - tidaknya, Tan Sri berjaya membuktikan bahawa untuk menang dalam sesuatu pertandingan, kita tidak perlu diumumkan sebagai Juara. Tetapi cukup sekadar menarik diri sahaja.

Bagi sesetengah pihak, apa yang telah dilakukan oleh Tan Sri hari ini adalah satu tindakan yang wajar dianggap sebagai seorang Juara yang lebih mengutamakan perkara lain selain daripada diri sendiri.

Setidak - tidaknya, Tan Sri tidak bermain Politik dan menggunakan taktik kotor untuk menjatuhkan orang lain. Bahkan Tan Sri juga tidak sibuk menyalahkan orang lain tak tentu arah.

Malah kecekalan serta ketabahan yang ditunjukkan oleh Tan Sri sememangnya menjadi tauladan kepada semua pihak. Maka sebab itu Tan Sri wajar dianggap sebagai seorang Pemenang.

Tahniah sekali lagi diucapkan buat Tan Sri Annuar Musa, Ketua Penerangan UMNO Malaysia diatas tindakan berani yang dilakukan hari ini. Tan Sri sememangnya seorang pemimpin hebat yang tidak ada tandingannya pada ketika ini!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. He is THE MAN :-) :-) :-)

    BalasPadam
  2. aku mengharapkan agar Tan Sri ni akan jadi pemimpin Melayu yg bakal mengajar dan berani menjentik kerandut2 telor spesis pemakan bangkai BABI yg semakin kurang ajar di bumi Jawi ini...Takbiiiirrr!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping