Rabu, April 05, 2017

Huh! Inilah masalahnya bila terlalu lama sangat sibuk dengan program dan parti orang lain sehingga agenda parti sendiri pun dia tak tau. Memang malang sungguh PAS dapat pemimpin macam Si Mahfuz Bean ni.

Tak heran la kalau Si Mahfuz Bean tu hanya sekadar mampu 'LULUS SRP' je. Tarikh Muktamar Tahunan PAS pun dia boleh tak ingat, macam mana dia nak ingat nota bagi mata pelajaran SRP.

Alasan yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean tu semalam hanya budak umur 5 tahun je yang faham, sedangkan budak yang dah masuk tadika pun tau apa yang dia cakap tu tak masuk akal.

Dunia hari ini punya la canggih, mustahil Si Mahfuz Bean tu tak tau bahawa PAS akan mengadakan Muktamar Tahunan mereka pada penghujung bulan April ni nanti? Kan tak masuk akal tu?

Kalau nak diikutkan, berapa kali dah laman berita mengeluarkan kenyataan mengenai tarikh Muktamar tersebut. Malah ianya dah mula bertebaran dalam laman media sosial sejak dua bulan lepas lagi.

Pun Si Mahfuz Bean tu kata dia tak tau? Kalau nombor telefon Sirul yang duduk di Australia pun dia boleh dapat, takkan tarikh Muktamar Tahunan parti yang dia sertai dia boleh tak tau pulak?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Mahfuz Bean tu membayangkan bahawa Muktamar PAS hanya akan diadakan pada bulan Jun seperti mana kebiasaan yang dilakukan sebelum ini.
“Bila muktamar? Lambat lagi. Bulan enam selalunya muktamar. Saya tidak tahu. Saya tidak ada makluman,” katanya kepada media di Dewan Rakyat, di sini, hari ini.
Bayangkan. Tarikh Muktamar Tahunan PAS pun boleh Si Mahfuz Bean ni abaikan begitu sahaja. Inikan pulak dengan nasib rakyat yang berada dikawasan dia sendiri. Lagi la dia tak ambik peduli.

Hakikatnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu dilihat seolah - olah cubaan nak memperbodohkan rakyat dengan memberikan gambaran kononnya dia tersingkir dari parti.

Si Mahfuz Bean tu cuba nak meraih sokongan simpati murahan dari kalangan penyokong parti dengan membayangkan dia seolah - olah telah tersisih dari kepimpinan PAS Pusat pada ketika ini.

Kot kalau ya pun Si Mahfuz Bean rasa diri dia disisih dan tersingkir, itu semua salah dia sendiri. Siapa suruh dia sibuk dengan parti orang lain sehingga mengabaikan parti yang dia sertai pada ketika ini. Penyakit sendiri cari, sendiri tanggung la Mahfuz oi!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Mahfuz bean bukan duduk dlm gua tapi duduk dlm tong taik.

    BalasPadam
  2. Kah kah kah.....betul tu...

    BalasPadam
  3. Jgn marah mahfuz. Dia kan sekadar lulusan srp. Tahap tu je la kemampuan dia brfikir.

    BalasPadam
  4. Kelayakan SRP je..faham2 le..mana ada HOTAK

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping