Jumaat, April 14, 2017

Heh! IRONIK bukan tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi ni? Kalau sebelum ini, bukan main lagi dia berkokok membuat pendedahan itu dan ini. Tapi bila kena batang hidung sendiri, terus terdiam.

Ini bukan kali pertama pemimpin PKR ini tampil membuat pendedahan yang jelas tidak mempunyai bukti yang kukuh. Malah sudah banyak kali tindakan sedemikian dilakukan oleh Rafizi.

Soalnya, apa manfaatnya kita nak dedahkan pembohongan demi pembohongan yang dilakukan oleh Si Rafizi ini? Apa faedahnya nak diheboh - hebohkan perkara tersebut kepada orang ramai?

Jawapannya cukup mudah. Supaya rakyat jangan anggap pemimpin PKR seperti Si Rafizi ni MAKSUM dan SUCI seperti mana yang cuba digambarkan. Sebaliknya, mereka hanya sekadar "Munafik Politik".

Pokok pangkalnya, pemimpin Pakatan secara keseluruhannya hanya layak diibaratkan sama seperti "Pengemis Politik" yang mendahagakan sokongan simpati murahan dari kalangan rakyat.

Sedangkan hakikatnya, perangai pemimpin Pakatan Haprak macam Si Rafizi tu lagi Haramjadah. Benda berlaku depan mata pun diorang boleh buat tak tau dan hanya mendiamkan diri.

Sebagai contoh, cerita pasal kekayaan Anak Ikan Si Mak Lampir tu. Jika sebelum ini, bukan main lantang lagi Si Rafizi tu buat desakan supaya Anak Ikan Si Mak Lampir tu isytiharkan harta dia.

Tapi bila sekali dia kena sergah dengan Si Mak Lampir tu membuatkan Si Rafizi tu 'Kecut Buah Kerandut' dan menjadi Pondan se-Pondan Pondannya sampai suara pun tak keluar dari kerongkong.

Itu baru cerita pasal hasil kekayaan yang dimiliki oleh Anak Ikan Si Mak Lampir tu. Dah boleh buat Si Rafizi tu terus terdiam. Belum cerita pasal 'Rasuah Betina' yang didedahkan sebelum ini.

Walhal, pendedahan mengenai penyelewengan kuasa dan 'Rasuah Betina' tu bukannya dibuat oleh orang lain. Sebaliknya, Si Rafizi tu juga yang beria meroyan macam orang hilang akal.

Sampai tahap habis semua orang jadi musuh Si Rafizi tu. Daripada Azmin sampai la ke Si Tipah Koyak naik hantu bila Si Rafizi tu tampil membuat pendedahan sedemikian secara terbuka.

Tinggal lagi, dakwaan yang dibuat oleh Si Rafizi tu ada juga laporan yang dibuat kepada SPRM. Tapi, tak tau la apa bukti yang diserahkan sehingga SPRM kata tiada kes seperti yang didakwa.

Kemungkinan besar Si Rafizi tu pergi ke pejabat SPRM hanya untuk makan tengahari. Sama ada betul atau tidak dia buat laporan, kita pun tak tau. Sampai ke hari ini kes tu hanya diam begitu sahaja.

Dan Si Rafizi tu juga turut mendiamkan diri. Cuma dia bagi alasan kononnya pendedahan yang dia buat sebelum ini hanya sekadar satu 'Peringatan' kepada kepimpinan Rejim Pakatan Selangor.

Kesimpulannya, pemimpin Pakatan Haprak macam Si Rafizi ni tak ubah sama seperti Tong Kosong yang kuat memekak tak tentu arah, tapi isi dalamnya kosong. Cakap je pandai orang macam Si Rafizi ni. Bila kena batang hidung sendiri, tau pulak dia nak mendiamkan diri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Harap si fizi sempat bertaubat sblum ke alam sana. Bnyaknya dosa fitnah yg ditanggung.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping