Jumaat, April 14, 2017

Heh! Tau la isteri dia seorang bekas artis. Tapi jangan la sampai dia pun nak ikut jejak langkah isteri dia pulak. Cerita bab Politik, jangan pulak dia nak bawak sampai ke pentas lakonan.

Namun, inilah sikap Haramjadah pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak tu. Diorang yang kuat main 'Drama' tapi ada hati pulak nak tuduh orang lain yang sedang bersandiwara katanya.

Diorang yang selalu berdolak dalih memberikan pendirian mengenai cadangan pindaan Rang Undang - Undang bidang kuasa Mahkamah Syariah tu, tapi orang lain jugak yang dipersalahkan.

Semalam, buat sekian kalinya, wakil dari parti Ternakan DAPigs itu tampil membuat dakwaan terhadap PAS yang tidak bersuara sewaktu sesi perbahasan ditangguhkan sebelum ini.

Kata Si Raja Bahrin ni, dia berasa hairan kenapa tidak ada seorang pun dikalangan pemimpin PAS tu yang bangkit mempersoalkan tindakan yang telah dibuat oleh Tan Sri Speaker.
“Hairannya juga ahli parlimen Pas yang mengeluarkan air mata semasa Presiden Pas membaca teks RUU 355 tidak pula berilham mencurahkan air mata kesedihan atas penangguhan dan kecurangan kali ketiga Umno.
“Kalau PAS bersungguh hendak memperkasakan undang-undang Syariah, kenapa mereka tidak sedih dan marah insiden ini?” katanya kepada Sinar Harian, di sini.
Namun apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Raja Bahrin tu membuktikan bahawa puak Pakatan Haprak tu ketandusan alasan untuk menjawab isu berkaitan dengan RUU 355 PAS sebelum ini.

Nak tak nak, terpaksa la puak Pakatan tu mengulang skrip Kitar Semula macam siaran Astro dan mendakwa kononnya itu semua hanya sekadar Sandiwara Politik UMNO dan PAS semata - mata.

Walhal, persoalannya sekarang cukup mudah buat Si Raja Bahrin tu, adakah dia menyokong pindaan yang dicadangkan oleh PAS atau dia turut sependirian dengan DAPigs yang menentang? Jawab SOKONG atau TIDAK, itu je. Tak payah la dia nak buat Drama Swasta pulak!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. Saya orang islam dan saya sokong pindaan tu. Mereka yang tak sokong tu bukan orang islam, dan saya tak heran, walaupun dia orang melayu!

    BalasPadam
  2. Tangguh bukan nya terus tutup perbahasan..buka sidang nanti bahasla..bodoh la mp sorg ni..lg satu kenapa nak bahas bagai padahal masa hj hadi bentang sapa yg lengajkan klu bukan bos besar ko sampai lbh setengah jam bebel..sudah la lps ni onshaAllah ko akan jd mantan ahli parlimen..ada pun xguna satu sen xde pun lg bagus..sekali lg ko mp plg bodoh..sudahla curi kerusi org tak rasa bersalah pl tu..hakk tuihh..

    BalasPadam
  3. Klu bahas pun tak cukup masa sbb bnyak hantu syaitan dok ganggu sebelum bentang sampai makan masa pembentangan jdi lewat.

    BalasPadam
  4. Tak sanka mamat ni pura2 biul ..

    BalasPadam
  5. Tak sangka mamat ni pura2 biul ..

    BalasPadam
  6. Tak sangka mamat ni pura2 biul ..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping