Rabu, April 26, 2017

Aduhai!!! Nampak sangat yang Si Rafizi ni cuba nak menimbulkan rasa kebencian rakyat terhadap PAS apabila dia mendakwa bahawa Anak Ikan Si Mak Lampir tu dulunya merupakan ahli PAS.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Rafizi tu membuat dakwaan kononnya Anak Ikan Si Mak Lampir baru sahaja menyertai PKR pada tahun 2010 selepas dia keluar dari PAS.
“Dia masuk PKR pada 2010, sebelum itu dia anggota PAS,” katanya.
Dalam erti kata mudahnya, Si Rafizi tu cuba membuat dakwaan kononnya Si Mak Lampir tu kutip budak PAS untuk menjadi Anak Ikannya dan telah mencemarkan reputasi PKR secara tidak lansung.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu cuba mencemar nama baik PAS dan menjatuhkan imej parti itu dengan membuat tuduhan kononnya bekas pemimpin parti itu menerima dana kewangan dari 1MDB.

Bagi sesetengah pihak, tindakan Si Rafizi tu ibarat seperti mencurah minyak ke atas bara yang sedang menyala serta menyebabkan bara api itu semakin merebak dan menjadi wabak penyakit.

Pada ketika ini, hubungan kerjasama Politik diantara PAS dan PKR boleh diibaratkan sama seperti 'Teur Dihujung Tanduk' apabila PAS mendesak mahu memutuskan hubungan dengan PKR.

Malah tindakan Si Rafizi itu juga didakwa sebagai cubaan untuk memburukkan PAS dengan memberikan gambaran seolah - olah PAS ni merupakan sebuah parti yang tidak boleh dipercayai.

Bahkan Si Rafizi tu juga cuba mempamerkan kepada rakyat bahawa PAS ni sebuah parti yang 'Mudah Dibeli dengan Duit' dan banyak menghasilkan pemimpin yang mengamalkan rasuah.

Semuanya hanya semata - mata kerana Si Rafizi tu nak menjahanamkan hubungan kerjasama PAS dengan PKR di Selangor supaya dia dapat menjejas kedudukan Si Azmin Ali tu sebagai Menteri Besar.

Realitinya, jika PAS putuskan hubungan kerjasama Politik mereka dengan PKR di Selangor, maka sudah pasti Si Azmin yang telah menggagalkan agenda Langkah Kajang yang direncanakan oleh Si Rafizi tu tidak dapat mengekalkan kerusi Menteri Besar Selangor tu!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Apa kena mengena adam rosli bekas ahli pas ngan kes rasuah dia pun tak tau..kekadang lawak cara piji ni ckp..kenapa dia xckp adam tu kaya waktu dlm pkr bkn dlm pas..camana pkr blh kayakan adam dlm masa singkat xnak pl dia bicarakan..yg dia ckp adam bekas ahli pas sbl masuk pkr..xde apa salahnya kat pas pun klu mcm tu..rasanya piji dah tak tau nak corner mcm mana dah tu nak alihkan hubungan adam, rasuah dan pkr...itulah klu mulut tu lancanh g sgt cari salah org skrg aib parti sendiri terbuka..padan muka hang piji..

    BalasPadam
  2. Maknanya PKRlah yg menjadikan Adam perasuah. Tak de kena mengena pun dengan PAS.

    BalasPadam
  3. Lafizi Lamly a/l Kit SIAL adalah ejen DAPigs yang dihantar untuk meruntuhkan PKR, terutama selepas kejayaan Lafizi 'mempercepatkan' penghantaran Anwar Ibrahim ke Resort Penjara Sg. Buloh!

    BalasPadam
  4. Ratu fitnah meroyan sakan..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping