Jumaat, April 14, 2017

Heh! Buat sekian kalinya, sifat Beruk yang menjadi amalan kebiasaan bagi puak - puak DAPigs itu sekali lagi dapat dibuktikan oleh para pemimpin - pemimpin mereka yang ternyata Jahil.

Walaupun Si Ahli Parlimen DAPigs Raub ini seorang yang beragama Islam, tetapi tindakan biadap yang dilakukannya sebelum ini jelas membuktikan bahawa DAPigs ni cukup benci dengan Islam.

Tampil dalam satu persidangan yang persis sama seperti permainan kanak - kanak, Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu dengan biadap mendesak agar pihak Polis menangkap Mufti Pahang.

Malah bertambah biadap lagi, Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu menggesa agar pihak berkuasa memenjarakan Mufti Pahang yang didakwa telah mengkafirkan orang Islam secara terbuka.

Kenyataan yang dibuat oleh Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu dibuat sewaktu persidangan olok - olok yang dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak tu bagi membahas usul RUU 355 Hadi Awang.

Yang herannya, kenapa pulak Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu nak membuat desakan serta gesaan sedemikian? Apa kaitannya tindakan Mufti Pahang itu dengan RUU 355 yang dibentangkan oleh PAS?

Apa yang jelas, tindakan Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu bukan sahaja membuktikan bahawa parti DAPigs itu memang mempunyai sifat benci yang mendalam terhadap institusi Islam di Malaysia.

Bahkan, tindakan biadap yang dipamerkan oleh Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu juga menunjukkan bahawa dia cuba menghina kedudukan dan kuasa Sultan yang melantik seorang Mufti.

Namun majoriti rakyat menganggap Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu sebenarnya hanya sekadar kemaruk nak mencari Publisiti Murahan dengan sengaja mencetuskan kontroversi tersebut.
Jika sebelum ini, rakyat dikawasan Parlimen dia sendiri pun kerap tampil mempertikaikan pengabaian tugas serta tanggungjawab yang sepatutnya dilaksanakan oleh Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu.

Mungkin Si Ahli Parlimen DAPigs Raub itu lupa bahawa amanah yang diberikan oleh rakyat untuk menjadi wakil mereka sebelum ini juga merupakan satu ibadah yang WAJIB ke atas dirinya. Jadi, kalau kerja dia sendiri pun dia tak mampu buat, tak payah la Si Ahli Parlimen DAPigs Raub tu nak tunjuk macam dia tu 'ALIM' sangat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping