Isnin, April 17, 2017

Sama ada ianya hanya sekadar 'Gertak Kosong' atau pun 'Gertak Berisi', itu semua belum pasti. Tapi, setidak - tidaknya, apa yang didedahkan oleh Datuk Jamal Yunos ni kadang ada betulnya.

Tidak la seperti tindaka Si Rafizi tu yang acap kali membuat pendedahan tetapi kemudiannya GAGAL untuk membuktikan dakwaan yang dilakukan apabila dia diheret ke mahkamah.

Jika kita lihat sebelum ini, tindakan Jamal Yunos itu membuat pendedahan terhadap Anak Ikan Si Mak Lampir tu telah membuahkan hasil apabila dia ditahan dan disiasat oleh pihak SPRM.

Jadi, tak hairan la sekiranya selepas ini, Si Mak Lampir tu juga akan berada dalam keadaan menggelupor apabila skandal rasuah yang membabitkan dirinya bakal didedahkan kepada umum.

Katanya, kekayaan luar biasa yang dimiliki Si Anak Ikan Mak Lampir itu dalam tempoh hanya beberapa tahun di Ampang, dikhuatiri ada hubung kait dengan Si Mak Lampir itu sendiri. 
"Apabila Adam baru beberapa tahun menjadi ketua angkatan muda PKR, dengan jawatan itu, beliau terjebak dengan perkara sebegini.
"Saya yakin kalau Adam ini didapati bersalah, ianya bukan salah Adam semata-mata, tetapi salah ini perlu dipertanggungjawabkan kepada pemimpin PKR yang lain.
"Anak muda seperti Adam ini terjebak dalam keadaan dalam parti beliau, apabila beliau melihat bosnya, Zuraida menerima rasuah misalnya," kata Jamal ketika dihubungi Antarapos.
Menurut Jamal yang juga Pengerusi Gabungan NGO Melayu Malaysia, laporan terhadap Zuraida akan dilakukan oleh beberapa NGO pada Selasa ini, di Ibu Pejabat SPRM di Putrajaya.

Namun hakikatnya, ini bukan kali pertama Si Mak Lampir tu dikaitkan isu yang berkaitan skandal Rasuah ni. Sebaliknya, isu itu sudah banyak dijadikan bahan persoalan dikalangan rakyat.

Rata - rata rakyat mempersoalkan, bagaimana mungkin seorang yang dulu asalnya menjual buah potong ditepi jalan mampu untuk memilki harta kekayaan kenderaan merwah yang sebegitu banyak?

Secara kesimpulannya, jika pendedahan yang dibuat itu benar, maka tak heran la kenapa Si Mak Lampir tu semalam menggelupor biawak menafikan yang dia ada hubungan dengan Anak Ikannya sendiri. Dia takut nanti dia sekali kena angkut dengan SPRM!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping