Rabu, April 12, 2017

Hahaha!!! Lama tak dengar cerita Ostazah yang sorang ni. Kalau sebelum ni, ada juga kita dengar berita pasal Ostazah Pening yang baru hamil anak kembar tu. Ostazah yang ni terus senyap.

Rupa - rupanya, Si Ostazah ni dah masuk parti Ternakan DAPigs tu ya. Patut la dia senyap dan lama menyepikan diri. Kalau dulu, beria dia diusung ke hulu dan ke hilir atas pentas Politik.

Tapi sekarang, dah takde dah orang nak usung dia. Jadi tak heran la kenapa dia tiba - tiba je meroyan tak tentu arah dan menyerang bekas parti yang pernah naikkan kembali nama dia sebelum ini.

Dalam kenyataan yang dia buat, Si Ostazah ni mendakwa bahawa dia pernah diberikan gelaran dan dilabelkan sebagai 'Biawak' ketika masih menjadi ahli Dewan Muslimut PAS lagi.
“Saya rasa macam masuk dalam zoo. Tiba-tiba kena panggil biawak, kena panggil anjing. Selama 30 tahun saya menyanyi dalam industri seni. Orang semua lihat anak seni sebagai orang-orang yang jahil. Saya tak pernah tengok ketua kami orang seni ‘membiawakkan’, ‘menganjingkan’ orang lain,” luah Aisyah.
IRONIKnya, dalam satu ceramah yang pernah disampaikan oleh Si Ostazah ni dulu, dia pernah juga membuat dakwaan terhadap pengiat - pengiat seni yang didakwa melakukan maksiat.

Melalui dakwaan yang dibuat, Si Ostazah tu kata, pengiat seni di Malaysia ni bukannya ambik peduli sangat pasal hal ehwal Islam. Tapi diorang lebih banyak menjuruskan kepada maksiat.

Tapi, itulah jenis manusia puak - puak Pakatan Haprak ni. Masa dia kat dalam parti, macam - macam benda yang dipuji. Sampai melangit tingginya puji - pujian yang diberikan kepada parti.

Bila dia dah tersingkir dan tidak lagi mendapat tempat, mula la dia meroyan tak tentu arah serta membuat dakwaan yang bukan - bukan. Malah sampai tahap sanggup dia menghina parti dia sendiri.

Kot dia duduk kat dalam parti Ternakan DAPigs tu hari ini pun, takde la baik mana sangat pun. Ada yang suka minum arak, ada yang suka main betina. Itu tak kira yang suka mencarut.

Dan yang lebih menyedihkan ialah apabila pemimpin parti Ternakan DAPigs tu semuanya jenis yang suka mempergunakan Islam semata - mata untuk menjaga Politik Peribadi diorang sendiri. Itu lagi Haramjadah perangainya!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Masok dapigs sama mcm masuk tong taik.

    BalasPadam
  2. Teringat lagu Janji Manismu... 😂

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping