Khamis, April 13, 2017

Ini kisah dari seorang rakan yang melaporkan bahawa ada seorang Ahli Parlimen ni 'Hilang' sejak tiga tahun yang lalu tiba - tiba memunculkan diri meroyan tak tentu arah seperti disampuk setan.

Katanya, Ahli Parlimen itu sebaris dengan Ahli Parlimen DAPigs Gelang Patah yang dilaporkan mula menghilangkan diri semenjak dirinya dipilih dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Melalui satu kenyataan yang disiarkan sebelum ini, Si Ahli Parlimen yang hilang itu muncul sewaktu sidang Parlimen mendesak agar pihak Kerajaan menahan dan memenjarakan Mufti Pahang.

Yang lebih menyedihkan lagi ialah apabila dilaporkan bahawa Ahli Parlimen itu berbangsa Melayu dan beragama Islam. Tetapi dia bertanding dan menjadi Barua kepada puak DAPigs.

Walau apa pun alasan yang diberikan oleh Si Ahli Parlimen DAPigs itu, tindakan yang dilakukan bukan sahaja dianggap tidak wajar. Bahkan dia juga menghina institusi Islam di Malaysia.

Malah apa yang dinyatakan oleh Si Ahli Parlimen DAPigs itu juga merupakan satu Penghinaan yang jelas terhadap institusi Raja - Raja Melayu yang mempunyai kuasa melantik seorang Mufti.

Dalam erti kata lainnya, tindakan Si Ahli Parlimen DAPigs itu jelas tidak menghormati kuasa Sultan yang telah melantik Mufti Pahang demi kerana nak menjaga Politik Peribadinya sendiri.

Hakikatnya, itu niat sebenar Si Ahli Parlimen DAPigs itu. Dia hanya sekadar mahu mencari Publisiti murahan dan mengembalikan nama dia menjadi sebutan dikalangan masyarakat. Maka sebab itu dia sengaja mencetuskan provokasi dan menghina institusi Islam secara terbuka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping