Selasa, April 11, 2017

Heh! Setelah puas diasak dan digasak oleh pelbagai pihak sampai sesak nafas Si Rafizi tu mempertahankan tuduhannya terhadap PAS, hari ini PKR terpaksa buat 'Pusing U' yang paling besar.

Jika sebelum ini, kebanyakkan pemimpin PKR turut serta dengan DAPigs menyerang dan mempersoalkan tindakan PAS yang mahu membentangkan RUU 355 yang dibuat oleh Hadi Awang.

Bahkan kepimpinan PKR juga turut tampil membuat tuduhan terhadap PAS kononnya ada 'Individu' yang rapat dengan pemimpin parti itu menerima habuan dana kewangan daripada 1MDB.

Tapi, apabila keadaan menjadi semakin kronik dan kedudukan PKR tu menjadi semakin tergugat, maka terpaksa la Si Ketua Penipu tu keluarkan 'Fatwa' dia dari dalam penjara Sungai Buluh.

Dan disebabkan Si Ketua Penipu tu dah bersuara dan menyokong cadangan pindaan yang dibuat oleh Hadi Awang, maka menggelupor la semua pemimpin - pemimpin PKR tu dibuatnya.

Dalam laporan yang disebarkan sebelum ini, Majlis Pimpinan PKR Pusat semalam telah mengadakan mesyuarat tergempar bagi membincangkan soal kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu.

Melalui kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Ketua Penipu tu mengarahkan agar pemimpin PKR menghormati hak Presiden PAS untuk membentangkan cadangan pindaan tersebut.
"Yang ditekankan adalah pemerkasaan Mahkamah Syariah yang wajar dipersetujui secara prinsipnya oleh semua."
Atas sebab itu, Majlis Pimpinan Pusat terpaksa mengambil ketetapan menerima pakai pandangan Si Ketua Penipu tu sebagai dasar parti dan menghormati hak Presiden PAS untuk membentangkan usul.

Malah, kata Si Sam Ketot, mana - mana pihak yang memberikan pandangan berbeza dengan ketetapan yang telah dibuat ianya adalah dianggap sebagai pandangan peribadi mereka sendiri.

Dalam erti kata lainnya, jika ada pemimpin dikalangan puak PKR tu yang tetap menentang cadangan pindaan yang telah dibuat oleh PAS akan dianggap sebagai cubaan melanggar 'Fatwa' Si Ketua Penipu tu.

Sekaligus, pendirian dan ketetapan yang dibuat oleh PKR itu akan dijadikan sebagai alasan untuk Rafizi terus mendiamkan diri dari membuat pendedahan seperti mana yang telah dijanjikan sebelum ini. Setidak - tidaknya, dapat la dia selamatkan bontot dia sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Tukang fitnah dah kantoi...

    BalasPadam
  2. semoga Allah hancurkan dengan lumat Pakatan Haram DApig PAN PKR dan PBPM! mereka ini penjahanam Agama Bangsa dan Negara dan kaki penipu rakyat!

    BalasPadam
  3. Kencing malam la lapiji lps ni..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping