Ahad, April 30, 2017

Heh! Kesipuan konon. Tau pulak yang dia sekarang ni takut berada dalam kesipuan sekiranya dia hadir ke Mukmatar Tahunan PAS ya. Kalau sebelum ini, kemaluan pun Si Mahfuz Bean ni takde.

Jika selama hari ini, Si Mahfuz Bean tu sering tampil memberi ceramah diatas pentas parti yang telah melabelkan PAS sebagai sebuah parti yang Khianat dan menjadikan mereka 'Musuh Utama'.

Malah, Si Mahfuz Bean tu juga sering kali muncul menghadirkan diri ke majlis - majlis anjuran Pakatan Haprak walaupun pada hakikatnya dia tidak mendapat jemputan dari mereka.

Maka tak hairan la kalau Si Mahfuz Bean takut untuk hadir ke perhimpunan yang mengumpulkan semua penyokong tegar PAS walaupun dia mengaku masih lagi menjadi ahli PAS.

Alasan yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean tu kononnya dia tidak mendapat jemputan. Maka sebab itu dia tidak menghadirkan diri ke Muktamar PAS yang dianjurkan di Kedah tahun ini.
“Salam… Saya tak di jemput, untuk mengelak daripada kesipuan, saya tak hadirlah,” jawabnya ringkas kepada media melalui aplikasi Whatsapp.
Sebagai rekod, Si Mahfuz Bean ni sendiri pernah mintak 'Cuti' dari memegang sebarang jawatan dalam PAS. Tapi sehingga ke hari ini, Si Mahfuz Bean tu masih belum habis 'Bercuti' lagi.

Hakikatnya, Si Mahfuz Bean tu sekarang ni hanya tinggal nama je dalam PAS. Jasad dan jiwa dia sekarang ni tidak lagi bersama dengan dasar perjuangan parti itu. Tinggal lagi, Si Mahfuz Bean tu sendiri yang takde maruah untuk mengambil tindakan dan meninggalkan parti!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. hello..hello ..
    helloooooo ...mamfuzzzz ..hang kat manaaaa

    BalasPadam
  2. Mahfuz tu Taik, taik mana tau erti kesipuan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping