Sabtu, April 15, 2017

Heh! Nampak gayanya, usaha puak PKR ni nak keluarkan Si Ketua Penipu tu dari penjara masih belum kesampaian. Apa yang jelas, mereka masih lagi cuba nak menafikan kebenaran.

Jika sebelum ini, puak PKR tu kata mereka nak cuba mengadu nasib yang menimpa Si Ketua Penipu tu kepada Presiden Amerika yang juga dilabelkan sebagai 'Kaki Betina' oleh rakyatnya sendiri.
Kali ini, Si Tipah Koyak tu pulak sibuk berusaha nak memfailkan permohonan untuk mencabar keputusan kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap bekas pembantu peribadinya dimahkamah.
"Ini permohonan baru untuk mencabar sabitan dan mengketepikannya. Asasnya adalah berlaku penipuan,” katanya yang dipetik dari portal Malaysiakini.
Permohonan tersebut kata akan difailkan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada pagi Isnin dan butiran berkaitan dakwaan kononnya berlaku penipuan kemudiannya akan didedahkan.

Si Ketua Penipu tu pada ketika ini sedang menjalani hukuman penjara selama lima tahun selepas pihak Mahkamah Persekutuan mengekalkan hukuman sabitan liwatnya pada 10 Feb 2015.

Si Ketua Penipu itu sebelum ini pernah memohon agar pihak Mahkamah Persekutuan untuk membuat semakan semula terhadap keputusannya, tetapi ini telah ditolak pada 14 Disember tahun lalu.

Puak PKR selama hari ini sering kali tampil menjaja cerita kononnya Si Ketua Penipu itu ditahan bukan kerana disabitkan dengan kesalahan jenayah seksual songsang yang dilakukannya.

Sebaliknya, puak Pakatan Haprak tu membuat dakwaan bahawa Si Ketua Penipu itu telah menjadi 'Tahanan Politik' dan menjaja cerita kononnya dia telah diberi layanan yang teruk sepanjang berada didalam penjara bagi meraih sokongan simpati murahan dari masyarakat dunia!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping