Rabu, Mei 17, 2017

Heh! IRONIKnya membaca kenyataan yang dibuat oleh wakil rakyat DAPigs ni yang cuba menyerang pihak Imigresen kerana didakwa membenarkan kedatangan pelancong berbahaya.

Kata Ahli Parlimen DAPigs itu, kelemahan yang ditonjolkan oleh pihak Imigresen bukan sahaja menggugat keselamatan Negara, bahkan ianya turut menelan kos menaik-taraf sistem sedia ada.
“Sekarang, kita sudah berbelanja jutaan ringgit untuk meningkatkan sistem. Setiap tahun, ia menelan kos kerana kita perlu bayar syarikat untuk pengenalan biometrik. Jadi bagaimana orang-orang itu boleh masuk?” soalnya.
Yang kelakarnya, kenyataan Ahli Parlimen DAPigs itu dibuat sejak isu mengenai dua kerakyatan yang dimiliki oleh salah seorang ADUN yang mewakili parti itu dibangkitkan baru - baru ini.

Bagi sesetengah pihak, tindakan Ahli Parlimen DAPigs itu mempersoal kewibawaan pihak Imigresen hanya sekadar wayang untuk mengubah isu yang sedang menjadi topik hangat pada ketika ini.

Namun dari satu sudut, Ahli Parlimen DAPigs itu GAGAL menyembunyikan kelemahan DAPigs sendiri yang GAGAL untuk menyemak kerakyatan salah seorang ADUN mereka sebelum ini.

Akibat ke-GAGAL-an DAPigs itu membuatkan rakyat mula curiga terhadap kesetiaan pemimpin dari parti itu terhadap Negara. Bagi mereka, DAPigs usah cerita la pasal pelancong berbahaya sedangkan pemimpin parti itu sendiri pun merupakan ancaman kepada keselamatan rakyat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Begitulah DAPigs ni diaorg mana nak ngaku salah diaorg..lg sedih bl ramai yg percaya kelentong diaorg ni..

    BalasPadam
  2. PRU KITA GUNA BIOMETRIK. AMACAM BOLIH. DAP JANGAN JADI TONGONG. CELOP2 NI ZAMAN DINOSOR.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping