Rabu, Mei 17, 2017

Nampak gayanya, kedudukan Si Mahfuz Bean tu dalam PAS pada ketika ini semakin bertambah tergugat apabila dia mula dikecam dari luar dan dalam parti itu sendiri secara terbuka.

Ianya ekoran tindakan Songsang yang dipamerkan oleh Si Mahfuz Bean tu terhadap kepimpinan PAS mengundang rasa kurang senang rakyat serta penyokong kuat parti itu sendiri.

Bukan sekali dua Si Mahfuz Bean tu tampil mengkhianati PAS. Tetapi tindakan Ahli Parlimen PAS Pokok Sena itu yang tetap enggan keluar dari PAS menimbulkan pelbagai persoalan.

Malah ahli PAS diperingkat akar umbi yang muak dengan perangai Haramjadah Si Mahfuz Bean tu juga turut melabelkan dia sebagai seorang pemimpin yang tidak mempunyai Integriti.

Bahkan ada juga pemimpin PAS yang hanya menganggap peranan Si Mahfuz Bean tu sebagai 'Jurucakap Pakatan', terutama dalam isu yang berkaitan dengan krisis Pakatan di Selangor.

Pandangan itu sekaligus mencetuskan 'Tagline' #ExitMahfuz dan #GoodByeMahfuz yang mula tular dilaman media sosial bagi mendesak Si Mahfuz Bean tu agar keluar daripada PAS.

Keadaan itu juga mula membangkitkan persoalan dikalangan rakyat yang melihat masa depan Si Ahli Parlimen PAS Pokok Sena itu kian pudar sekiranya dia tidak mengambil tindakan sedemikian.

Kata mereka, jika Si Mahfuz Bean tu tetap berkeras mahu kekal didalam parti, sudah pasti nama dia tidak akan diumumkan menjadi calon PAS dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Soalnya, adakah Si Mahfuz Bean tu bersedia untuk menghadapi kemungkinan tersebut? Apakah tindakan yang akan dilakukan oleh Si Mahfuz bean tu jika dia tidak dicalonkan kelak?

Adakah dia akan menerimanya dengan hati yang terbuka? ATAU, adakah Si Mahfuz Bean tu akan mengikuti jejak langkah rakan - rakan Pengkhianatnya dan menyertai parti Ternakan DAPigs?

Pokok pangkalnya, Si Mahfuz Bean ni dah tak laku dalam arus Politik semasa hampir pasti dia akan di-Bakul-Sampah-kan oleh PAS menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang. Maka sebelum tiba waktu itu, elok la kita ucapkan 'Selamat Tinggal' buat pemimpin yang sekadar "LULUS SRP" ni!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Nak keluar pas..takut terkena talak tiga. Sayang bini woi....

    BalasPadam
  2. Kesian mahfuz. Lepas pru akan datang ke mana dia nak pergi agaknya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping