Selasa, Mei 16, 2017

Heh! Herankan dengan pendirian yang dinyatakan oleh Si Mahfuz Bean ni. Secara tidak lansung, kenyataan dibuat menunjukkan sifat sebenar Ahli Parlimen PAS Pokok Sena ni yang jelas MUNAFIK.

Dalam satu kenyataan yang dibuat semalam, Si Mahfuz Bean tu menggesa agar kepimpinan PAS Selangor tidak menggunakan kuasa Sultan untuk menentukan kedudukan Exco PAS di negeri tersebut.

Kata Si Mahfuz Bean PAS sepatutnya terus mengambil langkah untuk memisahkan diri dari terlibat dalam apa jua kapasiti dengan PKR dan DAPigs yang didakwa telah mengkhianati parti itu.
“Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man sendiri kelihatan masih ragu-ragu di dalam mendukung keputusan Muktamar dan Majlis Syura Ulamak apabila cuba untuk menyandarkan kedudukan exco Pas di Selangor kepada proses pelantikan exco-exco tersebut yang dibuat oleh Tuanku Sultan Selangor.
“Dari segi moralnya Pas wajib untuk memisahkan diri dari terlibat atau bersekongkol dalam apa jua kapasiti dengan PKR dan DAP yang didakwa telah mengkhianati parti,” katanya menerusi kenyataan hari ini.
Kenyataan Si Mahfuz Bean itu mengingatkan kita mengenai insiden yang pernah berlaku di Perak sebelum ini dimana kepimpinan Negeri itu bertukar setelah ADUN Pakatan bertindak keluar parti.

Apakah Si Mahfuz Bean tu lupa apa yang telah dilakukan oleh Si Nizar Lilin pada ketika itu? Bukankah dia juga turut mempergunakan kuasa Sultan Perak untuk terus mengekalkan kuasanya sebagai Menteri Besar?

Tapi IRONIKnya, kenapa pada ketika itu Si Mahfuz Bean tu tidak pula tampil memberikan nasihat dan teguran kepada Nizar tetapi sebaliknya dia hanya mendiamkan diri dari berkata apa - apa?

Walhal, pada ketika itu Si Mahfuz Bean tu mempunyai kedudukan yang tinggi di dalam PAS sedangkan Nizar hanya sekadar Ahli Jawatankuasa Biasa PAS Pusat. Kenapa dia tak beri peringatan kepada Nizar?

Bahkan Si Mahfuz Bean tu hanya membiarkan sahaja pengikut - pengikut PAS berguling - guling atas jalan raya menghala ke istana Perak sewaktu kemuncak krisis kepimpinan melanda Negeri itu sebelum ini.

Makanya, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean ini bukan sahaja membuktikan bahawa dia tidak menyebelahi PAS yang mahu jalan penyelesaian konflik di Selangor ditentukan dengan menggunkan kuasa Istana. Tetapi dia juga membuktikan bahawa dia hanya seorang pemimpin yang MUNAFIK!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Mahfuz dah tak laku di Pokok Sena atau pun mana Dun pun..selamat tinggal Mr Bean.U re not wanted anywhere.

    BalasPadam
  2. Tak habis2 lgi mahfuz ni meroyan. Tak ada siapa nak layannya.

    BalasPadam
  3. Apa dia tu? Bengkang atau lepat?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping