Ahad, Mei 21, 2017

Wah! Wah! Mentang - mentang la Si Nurul Izzah tu Janda Meletup, bukan main lagi diorang ye. Masing - masing nampak gayanya sedang mencuba peluang untuk menarik perhatian Janda Muda tu.

Maka tak hairan la kenapa Pemuda Wilayah ni sanggup mengeluarkan kenyataan yang dilihat cuba menyindir PAS dan dalam masa yang sama 'Mencuri Hati' Si Nurul Izzah tu sendiri.

Kemungkinan besar Si Nurul Izzah tu akan 'tersentuh' sekiranya ada orang seorang Pria Idaman yang cuba untuk mempertahankan kehormatan dirinya dari serang oleh pihak musuh.

Dalam ucapan yang dibuat semalam, Pemuda AMK Wilayah ni bukan main garang lagi memberi amaran kepada PAS dan mendakwa parti itu hilang deposit jika cuba menyentuh Nurul Izzah.
“Kerusi kita pun dia (PAS) nak, Parlimen Batu pun dia nak, saya nak cakap pada mereka, kalau mereka nak, ‘just bring it on’.
“Kali terakhir mereka bertanding pada 1986, mereka hilang deposit dan mungkin hilang deposit lagi pada pilihan raya umum akan datang,” kata beliau semasa membahaskan ucapan dasar ketua Pemuda PKR di Kongres Nasional Angkatan Pemuda Keadilan ke-12 di sini, hari ini.
Ucapan wakil Pemuda AMK Wilayah itu dibuat ekoran kenyataan PAS Wilayah yang sebelum ini menyatakan kesediaan mereka untuk bertanding di kerusi Lembah Pantai milik Nurul Izzah.

Sebelum ini, PAS Wilayah Persekutuan telah menyatakan pendirian dan berikrar akan bertanding di 9 kerusi Parlimen pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) termasuk Lembah Pantai dan Batu.

Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan, Mohamad Noor Mohamad berkata, parti itu mahu menarik undi pengundi Islam di kerusi Parlimen yang majoriti menyokong DAP, seperti Segambut.

Memandangkan Si Nurul Izzah tu sekarang ni berstatus Janda, maka sudah pasti Pemuda AMK Wilayah ni sedia tampil untuk mempertahankan anak sulung kepada Si Ketua Penipu tu. Lagi pun, tak salah kalau dia nak cuba merebut peluang. Mana tau kot dia bertuah dari Tian Chuak ye tak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping