Rabu, Mei 31, 2017

Heh! Selepas lebih dari seminggu Si Tunggul Kayu tu keluarkan arahan, baru hari ini PKR Kelantan nak cuba menutup kemaluan Presiden parti itu? Baru hari ini diorang nak ambik tindakan?

Nampak sangat yang PKR Kelantan ni cuba nak melengah - lengahkan arahan yang telah diberikan kepada mereka oleh Si Tunggul Kayu tu. Itu membuktikan yang diorang tak hormat pada dia.

Sebaliknya, mereka hanya mendiamkan diri dan lansung tidak mengambil sebarang tindakan. Tapi bila isu itu dibangkitkan dan seolah - olah disindir oleh beberapa pihak, baru diorang nak bertindak.

Namun, dari kenyataan yang dikeluarkan, wakil PKR Kelantan tu ada juga memberikan gambaran seolah - olah diorang juga agak keberatan nak mengambil tindakan melepaskan jawatan masing - masing.

Walaupun dalam kenyataan yang dibuat hari ini, wakil PKR Kelantan itu kata mereka sedang mengumpul tandatangan dan akan hantar surat tersebut secepat mungkin, tapi bukan sebab diorang nak sangat buat.

Katanya, surat peletakan jawatan wakil pimpinan PKR akan diserahkan kepada pihak pentadbiran Rejim PAS Kelantan secepat mungkin selepas proses pengumpulannya selesai dilakukan.
"Dalam (proses) mengumpul, mahu dapatkan tanda tangan ni," katanya kepada Antarapos.
Dalam kenyataan yang dibuat minggu lepas, wakil PKR itu menyatakan bahawa ke semua pimpinan PKR akan menyerahkan surat peletakan jawatan mereka kepada Rejim PAS Kelantan secara serentak.

Tapi dalam masa yang sama, wakil PKR Kelantan itu menyatakan bahawa mereka tidak pernah membincangkan isu itu diperingkat Negeri. Sebaliknya, hanya mengikut keputusan yang dibuat oleh pimpinan pusat.
"Kita memang tak bincang di Kelantan, memang kita hanya mengikut apa yang diarahkan oleh (PKR) pusat saja," kata beliau lagi.
Nah! Jika dilihat dari satu sudut, nampak sangat la pemimpin PKR Kelantan tu sendiri pun agak keberatan nak melepaskan jawatan lantikan mereka seperti mana yang diarahkan. Tapi disebabkan mahu menjaga kemaluan Si Tunggul Kayu tu, maka terpaksa la diorang ikut!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping