Rabu, Jun 21, 2017

Heh! Mau bengkak mata puak Pakatan Haprak tu kalau tengok gambar Menteri Besar Pahang bersama dengan pemimpin PKR dan PAS ni. Jangan ada yang meroyan sakan sudah la.

Ini baru betul orang kata 'Keterbukaan' dalam Politik. Sifat kepimpinan yang seperti ini yang diperlukan di Malaysia. Bukannya sifat kebencian yang disemai oleh puak Pakatan Haprak tu.

Apa yang pasti, ianya bukan lakonan. Bukan juga sebab Pilihan Raya dah nak dekat. Dan bukan baru hari ini YAB Menteri Besar Pahang ni terbuka menyantuni pemimpin pembangkang.

Sebaliknya, perkara seperti ini sudah menjadi satu kebiasaan bagi dirinya yang menganggap dia menjadi Menteri Besar untuk semua orang. Tak kira sama ada kepada penyokong Barisan mahupun pembangkang.
Cuma yang ada dibawah je yang suka menganggap benda yang bukan - bukan terhadap YAB Menteri Besar Pahang ni walaupun pada hakikatnya mereka lansung tidak mengenali dirinya.

Nak tengok orang macam Si Fuziah Salleh tu buat benda yang sama boleh bergambar dengan pemimpin UMNO dan Barisan Nasional dalam satu program terbuka? Jangan mimpi la!!! Orang macam dia rasa diri dia je yang betulnya!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping