Rabu, Jun 07, 2017

Banyak perkara yang agak melucukan berlaku dalam Pakatan Haprak tu semenjak sehari dua ini. Beberapa hari lepas, Mat Sabu, Presiden PAN dikatakan layak menjadi Menteri Pendidikan.

Sedangkan Presiden parti Ternakan DAPigs tu hanyalah seorang pemegang SPM Pangkat 3 yang telah ditendang keluat oleh ITM. Bahkan Pilihan Raya pun sudah lama tidak dimenangi.

Hari ini pula, Wanita PKR mengeluarkan kenyataan bahawa Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah dan Si Zuraidah Mak Lampir tu pulak dikatakan mempunyai ciri - ciri Perdana Menteri atau 'PM material'.

Teruk sangat puak Pakatan Haprak tu sekarang ni nak buat pencalonan bagi jawatan Perdana Menteri mereka. Kalau sebelum ni, Tu Mahathir kata dia nak jadi Perdana Menteri semula.

Tapi, mantan Timbalan Pedana Menteri dia yang sedang bercuti di Sungai Buluh Hq pulajk keluarkam kenyataan, suruh bekas Perdana Menteri tu sedar diri. Jangan suka sangat berangan.

Tu pun belum sebut lagi nama Azmin yang memang bercita - cita nak jadi Perdana Menteri tapi terpaksa melupakan hasratnya selagi ada Si Ketua Penipu tu. Belum campur lagi DAPigs yang setakat ni hanya jadi pemerhati.

Lama - lama, habis semuanya pakat keliru belaka sampai nama Si Mak Lampir pulak yang dipetiknya. Tapi siapa tau ye tak kot kalau ditakdirkan berlaku, maka sejarah akan menyaksikan seorang penjual buah berbangsa Indonesia akan menjadi Perdana Menteri wanita pertama. Makin ramai la Anak Ikan jadi billionaire macam Si Adam Rosly selepas ini.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Mat Sabu tak layak jdi pm sbb ada rekod buruk kena tangkap khalwat dgn bini orang di sebuah hotel di kota bharu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping