Khamis, Jun 15, 2017

Bekas Pengerusi BERSHIT tampil memberijan amaran kepada pemimpin Pakatan supaya jangan terlalu "Ghairah" mendesak rakyat menerima Si Ketua Penipu tu sebagai Perdana Menteri.

Jelasnya, tindakan yang dilakukan oleh sesetengah pemimpin Pakatan, terutama dari kalangan PKR tidak memberikan kesan yang positif sebaliknya hanya membuat rakyat merasa meluat.
“Mungkin saya akan kehilangan ramai kawan kerana kenyataan ini tetapi kelakuan mereka memalukan Anwar kerana seolah-olah jawatan perdana menteri sahaja yang beliau mahukan.
“Saya tahu Anwar seorang insan yang mendahulukan negara jadi penyokong beliau mesti mendahulukan negara,” katanya.
Dalam erti kata lainnya, tindakan yang dilakukan oleh pemimpin Pakatan itu memberikan gambaran seolah - olah Si Ketua Penipu tu hanya kemaruk nak mengejar jawatan Perdana Menteri itu sahaja.

Sebaliknya, dia berkata gabungan Pakatan pembangkang itu sepatutnya ke muka formula kemenangan untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke - 14 dan mengapa rakyat perlu memilih mereka.
“Siapa yang mereka mahu pilih sebagai Perdana Menteri pada asasnya adalah keputusan mereka tetapi mereka perlu bertenang dan pertimbangkang semula kelakuan mereka. Saya cuma mahu formula kemenangan. Tunjukkan kamu ada strategi dan pasukan untuk menang pilihan raya.”
“Tidak kira betapa tidak cekapnya mereka, kita masih mengundi mereka kerana kita mahu melihat perubahan. Jangan ambil mudah sokongan kami.”
Kenyataan itu dibuat selepas isu berkaitan dengan calon bagi jawatan Perdana Menteri dikalangan puak Pakatan Haprak itu menjadi persoalan yang cukup hangat dikalangan rakyat.

Semalam, isteri kepada Si Ketua Penipu tu berkata, gabungan Pakatan Haprak tu masih belum memutuskan calon Perdana Menteri dikalangan mereka untuk Pilihan Raya Umum akan datang.

Kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah itu membuktikan bahawa dia cuba nak menipu dirinya sendiri sedangkan sebelum ini PKR dah awal - awal mencadangkan nama suaminya sewaktu Kongres Nasional.

Tindakan mengangkat Plakad sewaktu Kongres itu diadakan telah menimbulkan rasa kurang senang dikalangan pemimpin PPBM yang mendakwa Si Ketua Penipu tu tidak layak memegang jawatan tersebut dan ianya menjadi perbahasan sehingga ke hari ini!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping