Rabu, Julai 12, 2017

Heh! Pandai Si Pembongak ni nak menipu ya. Pandai dia main wayang dan membuat dakwaan kononnya parti dia tidak dimaklumkan apa - apa mengenai isu pemilihan parti itu sebelum ini.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Tony Puaka ni mendakwa RoS tidak pernah memaklumkan apakah kesalahan yang telah dilakukan sehingga DAPigs dipaksa buat pemilihan semula.
"Kami tidak pernah diberitahu apa kesalahan, atau mungkin telah mengingkari mana-mana arahan dalam proses pemilihan semula pada 2013. Walaupun persoalan itu berulang kali dibangkitkan di Parlimen, jawapan daripada Menteri Dalam Negeri adalah 'ROS masih menyiasat'," katanya dalam satu kenyataan, semalam.
Tapi, alasan yang diberikan oleh Si Tony Puaka tu berjaya dijawab melalui penyebaran surat RoS kepada DAPigs yang telah dihantar sejak bulan April 2013 selepas mereka menerima aduan.

Selain aduan yang dibuat oleh Ahli DAPigs sendiri, pihak RoS juga turut menggariskan beberapa sebab kenapa parti itu perlu mengadakan pemilihan semula didalam surat tersebut. [BACA SINI]

Bayangkan! Sejak bulan April 2013 tau. Bukan semalam, bukan bulan lepas. Tapi dah EMPAT TAHUN DAPigs diberi makluman mengenai sebab kenapa diorang kena buat pemilihan semula.

Soalnya, ke mana Si Tony Puaka tu menghilang sejak 4 Tahun yang lalu? Adakah Si Tony Puaka tu masuk hutan dan duduk berkawan dengan beruk dalam gua sehingga dia tidak tahu mengenai kewujudan surat tersebut?

Kot ya pun Si Tony Puaka tu nak bagi alasan, jangan la sampai tahap nak tayang kemaluan dia depan orang ramai. Jangan dia ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat macam Barua - Barua dia yang duduk dalam PAN!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping