Rabu, Julai 12, 2017

Heh! Meroyan sakan Si Mak Lampir tu bila ada pihak mendakwa yang dia cuba menjadi 'Orang Tengah' kepada sebuah syarikat yang berhutang dengan Yayasan Selangor sebanyak RM 233,833.

Kata Si Mak Lampir tu, dakwaan yang dibuat adalah satu bentuk fitnah yang tidak berasas dan hanya dilakukan berdasarkan kepada 'Surat Layang' oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.
“Ia adalah kenyataan tidak berasas dan tidak rasional. Tambahan pula ia dikeluarkan tanpa bertanggungjawab secara surat layang,” katanya kepada FMT.
Sebelum ini, sebuah NGO telah membuat pendedahan berkaitan dengan sebuah syarikat swasta yang berhutang dengan Yayasan Selangor seperti mana yang didakwa oleh Khalid Ibrahim.

Katanya, syarikat swasta tersebut cuba mendapatkan bantuan dari Si Mak Lampir tu untuk berunding dengan pihak Yayasan Selangor bagi mengadakan rundingan berkaitan hutang tersebut.

Soal wakil NGO tersebut, kenapa Si Zuraidah tu pulak yang sibuk nak menjadi 'Orang Tengah' dalam isu penyelesaian hutang diantara syarikat tersebut dengan pihak Yayasan Selangor?
“Saya hairan kenapa Zuraida mewakili syarikat itu untuk berunding mengenai bayaran RM233,833. Siapakah Zuraida (untuk berbuat demikian)? Adakah dia dapat komisen dalam hal ini?” soalnya tanpa memberi butiran syarikat yang didakwa berhutang dengan Yayasan Selangor.
Sekiranya dakwaan yang dibuat oleh NGO itu adalah satu bentuk fitnah dan tidak ada kaitan dengan syarikat tersebut, kenapa Si Mak Lampir tu tak nak ambik tindakan memfailkan saman? Kalau setakat meroyan je macam orang hilang akal, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping