Jumaat, Julai 28, 2017

Aik? Pelik juga dengan tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi tu sebelum ini yang merayu kepada rakyat supaya membantu menanggung hutang Fitnah yang telah dilakukannya terhadap NFCorp.


Yang menghairankan, kenapa Si Rafizi tu tak mintak tolong dari kepimpinan PKR sendiri? Takkan la setakat RM 300 ribu tu pemimpin PKR tak boleh nak tolong kot. Si Rafizi ni bukan orang lain.

Setidak - tidaknya, pemimpin PKR seperti Si Zuraidah Mak Lampir atau pun Azmin Ali yang menjadi Menteri Besar Selangor tu boleh je menanggung hutang Si Rafizi sebanyak RM 300 ribu tu.

Paling tidak, Si Zuraidah tu boleh juga mintak tolong dari Anak Ikan peliharaan dia untuk membantu Si Rafizi tu membayar hutangnya. Lagi pun, setakat RM 300 ribu tu, celah gigi diorang je.

Takkan Si Rafizi tu tak pergi mintak bantuan dari diorang sedangkan apa yang dilakukan oleh Si Rafizi tu sebelum ini turut dimanfaatkan oleh pemimpin PKR seperti Azmin dan juga Si Mak Lampir tu.

Diorang pun tumpang sekaki juga menjaja fitnah berhubung isu NFCorp tu sewaktu ianya didedahkan oleh Rafizi selaku Pakar Strategi PKR pada ketika itu. Jadi, diorang pun patut bertanggungjawab.

Tetapi kenapa sekarang, bila Si Rafizi tu menghadapi pertuduhan dan dijatuhkan hukuman serta perlu membuat bayaran sebanyak RM 300 juta, pemimpin PKR hanya melepaskan tangan?

Kenapa diorang membiarkan Si Rafizi tu menanggung hutang tersebut secara bersendirian? Adakah itu yang dikatakan sebagai 'Solidariti' menuntut keadilan dan kebenaran seperti yang diwar-warkan?

Mungkin pemimpin PKR seperti Si Azmin dan Si Mak Lampir tu tak nak terjebak dengan dosa Rafizi yang dah menabur fitnah tu kot. Pasal apa pulak diorang nak kena tanggung bayar hutang tu sedangkan Si Rafizi tu sendiri yang cari penyakit!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping