Sabtu, Julai 15, 2017

Bayangkan. Pemilihan parti mereka sendiri pun sanggup mereka TIPU untuk mengekalkan jawatan dan kedudukan. Inikan pulak dengan perkara lain yang dilakukan oleh DAPigs tu.

Yang diorang TIPU bukan sahaja keputusan pemilihan parti tersebut. Malah ahli - ahli parti itu juga telah di-TIPU hidup - hidup oleh kepimpinan parti itu secara terang - terangan.

Cuma, apabila pelbagai pihak membuat desakan dan mengkritik pendekatan yang dilakukan oleh DAPigs kerana mahu mengaitkan isu tersebut dengan Politik membuatkan DAPigs tersepit.

Lagi kuat diorang membuat dakwaan kononnya wujud campur tangan luar dalam isu pemilihan parti iti, maka semakin besar kemaluan mereka yang akan terdedah secara umum.

Semua disebabkan rakyat secara umum mengetahui bahawa laporan yang dibuat terhadap salah-laku sewaktu pemilihan parti itu dibuat sendiri oleh ahli parti tersebut. Bukannya orang luar.

Dan sekiranya benar ada campur tangan dari pihak luar, sudah pasti DAPigs tidak diberi kelonggaran untuk mengadakan pemilihan semula. Sebaliknya, awal - awal parti tu dah diharamkan.

Mungkin diatas sebab itu yang membuatkan pemimpin DAPigs seperti Si Terasa Kok ni menjadi lunak untuk memberikan gambaran bahawa partinya itu akan mengadakan pemilihan semula.

Kata Si Terasa Kok, DAPigs tidak ada pilihan lain selain dari mengadakan semula pemilihan parti seperti yang telah dikemukakan oleh RoS sekiranya parti itu tidak mahu diharamkan secara sah.
“Adakah kita mempunyai pilihan untuk tidak mengadakan satu pemilihan? Jika mereka (RoS) membatalkan pendaftaran kita, bukankah itu lebih buruk?” Katanya ketika dihubungi Malaysiakini.
Dalam erti kata lainnya, DAPigs ni bukan sebuah parti yang benar - benar jujur. Sedangkan dengan ahli parti sendiri pun DAPigs sanggup kencing hidup - hidup. Inikan pulak dengan rakyat biasa macam kita yang takde kaitan dengan mereka. Lagi senang la diorang nak kencing!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Jangan kritik Dap nanti Pan marah.

    BalasPadam
  2. tu pun ramai melayu2 bangang percaya dgn dapig ni...duit punya pasal...bodoh piang...

    BalasPadam
  3. DAP parti komunis... benam DAP dlm pilihanraya nanti.. melayu yg masuk DAP tu semua pengkhianat bangsa.. elok kena pancung aje

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping