Jumaat, Julai 14, 2017

Itu je yang mampu dihasilkan oleh puak Pakatan Haprak tu? Takkan setakat tulisan itu sahaja yang boleh dihidangkan kepada rakyat sedangkan dana nak buat logo tu pun makan ratus ribu.

Padan la Si Tipah Kotak tu sendiri sebelum ini pernah tampil memperlekehkan usaha Rafizi menghasilkan logo puak Pakatan Haprak tu. Hasilnya sama taraf dengan budak sekolah tadika.

Kata Si Tipah Koyak, Si Rafizi tu hanya menghabiskan peruntukan dana yang diterima melalui sumbangan secara umum bagi menghasilkan logo yang sama taraf dengan Sampah.

Dalam satu kenyataan lain, Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) pula membuat dakwaan logo yang dihasilkan oleh Pakatan itu hanya sekadar membuat masa sahaja.

Dia yang juga turut dikenali sebagai Si Chagubard tu berkata, kemungkinan besar logo bertulis ‘Harapan’ berwarna merah itu akan ditolak oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS) mentah-mentah.
“Mesyuarat panjang rupanya nak umum logo. Ermm ini kerja buang masa sebab PH tak akan lulus sebab di Sabah dah ada parti nama Harapan Rakyat dibuka oleh Lajim Ukimn dan Parti Harapan Malaysia sudah dihantar oleh Zamil Ibrahim kepada ROS jauh lebih awal,” ujarnya dalam status media sosialnya malam tadi.
Tambah Chagubard itu lagi, orang bodoh pun boleh fikir ROS akan menolak logo tersebut kerana ada nama Harapan yang sudah digunakan oleh parti lain yang telah didaftarkan sebelum ini.
“Sama ada depa ini bebal tak paham atau nak tipu diri sendiri, lepas ni gaduh kata ROS tak lulus tapi buat kerja sia-sia,” ujarnya.
Dalam erti kata mudahnya, logo Pakatan Haprak yang diumumkan semalam hanya sekadar 'Hiasan Luaran' mereka bagi mengaburi mata rakyat untuk melepaskan 'Batuk Ditangga' semata - mata. Buat logo pun diorang tak serius, macam mana diorang nak memerintah!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Nampak gaya tak ada harapan nak ke putrajaya..

    BalasPadam
  2. Mmg tak ada harapan la nampaknya...

    BalasPadam
  3. Chegubard pun mentekedarah dedak's

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping