Selasa, Julai 18, 2017

Pelikkan? Takkan la pihak SPRM takde lansung usaha nak ambik tindakan terhadap semua laporan palsu yang telah dibuat oleh Si Rafizi Ramli ni mengenai isu rasuah palsu yang berlaku di Selangor?

Jika semalam, Si Azmin Ali tu bukan main kuat berkokok kata yang Rejim pentadbiran dia ada cara dan mekanisme tersendiri untuk mengatasi isu rasuah yang berleluasa di Negeri Selangor tu.


Tapi hakikatnya, kenyataan yang dibuat oleh Si Azmin tu hanya sekadar alasan untuk menutup kepincangan dan salah guna kuasa yang sedang berlaku seperti mana yang didedahkan sebelum ini.

Bukan kali pertama Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si Azmin tu dikaitkan dengan isu rasuah. Tapi dah banyak kali isu itu dibangkitkan sendiri oleh pemimpin - pemimpin Pakatan.

Malah Si Rafizi tu pun pernah buat pendedahan kononnya wujud 'Rasuah Betina' dalam pentadbiran Rejim Pakatan pimpinan Azmin dan turut membuat laporan kepada pihak SPRM.

Namun, SPRM dalam satu kenyataan sebelum ini berkata, hasil siasatan yang dijalankan, tidak wujud dakwaan berlakunya 'Rasuah Betina' dalam pentadbiran Rejim Pakatan Selangor tu.

Dalam erti kata lainnya, SPRM mendakwa Si Rafizi tu berbohong dalam laporan yang telah dibuat. Bahkan bukti yang diserahkan kepada SPRM itu juga adalah bukti palsu semata - mata.

Maka, sudah pasti timbul tanya tanya dikalangan masyarakat, jika laporan yang dibuat itu palsu, takkan takde sebarang tindakan diambil terhadap Si Rafizi tu? Takkan dia dilepaskan begitu sahaja? Adakah Si Rafizi tu kebal dari sebarang tindakan pihak berkuasa???
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping