Rabu, Julai 19, 2017

Heh! Ini sorang lagi pemimpin Pakatan yang 'Pandai Cakap Tapi Tak Pandai Buat'. Setakat suruh bercakap ni, budak sekolah Tadika pun reti Nurul Izzah oi! Jangan la jadi bodoh sangat.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Nurul Izzah tu bukan main lagi sibuk mendabik dada mendakwa kononnya gabungan Pakatan Haprak tu mampu membina MRT yang lebih murah.

Malah, Ahli Parlimen Lembah Pantai itu berkata gabungan yang disertai PKR, DAPigs, PAN dan PPBM mampu mentadbir negara jauh lebih baik untuk rakyat jika menang PRU yang akan datang.
"Tanpa segan silu Najib Razak mendabik dada dengan mengatakan 'saya hadiahkan MRT kepada rakyat Sg Buloh dan Kajang'.
"Tapi saya nak beritahu Najib Razak, tanpa pembaziran daripada PH bersama mantan TPM dan PM kita boleh membina projek MRT dengan laluan lebih besar, kos rendah," katanya ketika berucap dalam ceramah "Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi" di IDCC di sini malam tadi. 
Kot dulu pun, sewaktu Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri dan berhajat nak membina Putrajaya, puak pembangkang tu bukan main lagi menuduh kononnya ianya satu pembaziran.

Begitu juga bila Tun Mahathir nak membina lapangan terbang KLIA, buat pusat membeli - belah KLCC dan sebagainya. Bukan ke puak pembangkang tu juga yang kata ianya satu pembaziran?

Pokok pangkalnya, pembinaan MRT tu adalah untuk kemudahan dan kegunaan orang ramai, bukannya bersifat individu. Sama juga dengan kemudahan infrastruktur awam yang lain.

Sepatutnya, sebagai pembangkang, tak payah la Si Nurul Izzah tu beria - ia sangat nak pertikaikan perkara baik seperti itu. Cari la isu lain untuk dijadikan sebagai modal Politik Murahan dia.

Nak jadi pembangkang pun, tengok tempat jugak la. Takkan semua benda dia nak pertikai. Si Nurul Izzah tu ingat dia bagus sangat ke? Belum dapat kuasa, boleh la dia bercakap macam - macam.

Kesimpulan mudahnya, tak payah la Si Nurul Izzah ni nak tunjuk sangat kemunafikan diri dia sendiri didepan orang ramai. Semua orang dah tau sifat MUNAFIK yang dimiliki oleh Si Nurul Izzah ni. Jadi, tak payah nak tunjuk sangat la kemaluan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. oo..ada kemaluan rupanya..menang pun bermodal fitnah tak layak masuk campur..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping