Rabu, Julai 19, 2017

Huh! Ini satu lagi golongan Pakatan yang mudah sangat meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal. PAN ni pantang sangat bila ada orang cuit 'Abang Besar' diorang secara terbuka.

Menurut kenyataan yang dibuat oleh Ketua Wanita PAN, Dr. Siti Mariah Mahmud mendakwa fokus PAS kini adalah melawan DAPigs kerana parti itu membawa virus liberalisme dan Kristianisasi.

Ahli Parlimen PAN Kota Raja itu mendakwa, PAS akan mengadakan taklimat tertutup di Dewan An-Nahdhah, Kubang Semang, Permatang Pauh untuk mendedahkan isu-isu berkaitan PRU 14.

Dengan tema “PRU14: PAS VS AHZAB MODEN”, aktivis-aktivis PAS akan didedahkan dengan isu ‘Ancaman Liberalisme, Kristianiasi & Evangelis dan ‘Bahaya DAP serta perkaitannya dengan Dominionism dan Christian Zionism’

Bagi Siti Mariah, tindakan itu adalah sebahagian dari projek propaganda PAS untuk membohongi ahli - ahli serta rakyat secara terbuka terhadap parti kesayangan PAN itu secara terbuka.
“Satu lagi Projek Pembohongan dan Propaganda PAS Kepada Ahli-Ahli PAS,” kata Siti Mariah dalam Facebooknya.
Namun, kenyataan yang dibuat oleh Ketua Wanita PAN itu disambut secara sinis oleh pengikut PAS dilaman Facebooknya sendiri dengan beberapa komen yang agak menyindir. Diantaranya:
“Azhab moden adalah PAKATAN HARAPAN” kata Mujtahid Salim
Fathulhadi Sulaiman berkata “Asal ada perkara yang melibatkan DAP je gerenti geng PAN ni bising… hahaha”
“Teruskan perjuangan YB untuk ‘back up’ DAP. Benarlah kata-kata penceramah DAP, guna Melayu untuk skrew Melayu,” kata Afrizan Ariffin.
Tinggal lagi, tak heran la kenapa Ketua Wanita PAN ni melenting bila PAS melabelkan DApigs sebagai sebahagian dari golongan Ahzab. Sebab bagi PAN, DApigs tu umpama Imam Mahdi mereka yang mampu menyelamatkan umat manusia!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Takkan Pan nak biar bosnya dikritik. Tentu mereka akan bela. Dedaaakkk..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping