Isnin, Julai 24, 2017

Dalam apa jua keadaan sekali pun, parti Ternakan DAPigs ini sudah pasti akan tetap berusaha sehabis daya untuk menyelamatkan 'Abang Besar' mereka dari diharamkan oleh pihak RoS.

Wakil parti itu hari ini menjelaskan, sekiranya DAPigs benar - benar dikenakan tindakan dan tidak dibenarkan bertanding dalam Pilihan Raya, maka mereka akan mengambil langkah yang sewajarnya.

Setiausaha Agung PAN mengulas mengenai keengganan Tun Mahathir membenarkan DAPigs bertanding menggunakan logo PPBM sekiranya ia dibatalkan Jabatan Pendaftar Pertubuhan (RoS).
"Ya kita akan mengadakan perbincangan sesama kita dalam PH dan akan memutuskan apa penyelesaian kepada isu penggunaan logo dalam konteks DAP kalau roket diharamkan kerajaan Barisan Nasional itu.
"Ya, kalau itu terjadi maka kita akan mengadakan perbincangan sesama kita. Jadi apa pun keputusan kita buat pada waktu itu adalah keputusan yang direstui bersama lah," katanya kepada Antarapos hari ini.
Semalam, Tun Mahathir menegaskan logo partinya, PPBM tidak boleh digunakan oleh DAPigs pada PRU14 nanti ekoran ia mahu kekal sebagai parti Melayu dalam meraih sokongan pengundi Melayu.

Mantan Perdana Menteri itu berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai sama ada DAP boleh bertanding pada pilihan raya umum kelak sekiranya pendaftaran parti itu dibatalkan RoS.

Dr Mahathir bagaimanapun berkata DAPigs masih boleh bertanding menggunakan logo dua parti komponen lain dalam gabungan itu iaitu PKR dan PAN, sekiranya benar perkara itu berlaku.

Dalam erti kata lainnya, Tun Mahathir masih lagi tidak mempercayai DAPigs dan menganggap parti sebagai sebuah parti Chauvanist serta Ultra Cina biarpun pada ketika ini dia sudah menyertai Pakatan Haprak yang diketuai oleh parti tersebut!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Parti ternakan Dap akan bantu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping