Rabu, Julai 19, 2017

Kalau dibaca dari satu sudut kenyataan yang dibuat oleh Si Nik Abduh ni, nampak macam dia seolah - olah cuba nak menyindir Si Ahli Parlimen PKR Pondan sorang tu secara tak lansung.

Sebab umum mengetahui bahawa 'Pakar Strategi PKR' tu memang seorang yang suka menabur fitnah dengan tuduhan yang direka-cipta dengan tujuan untuk mengelirukan rakyat.

Senarai tuduhan fitnah Si Rafizi ni terhadap pemimpin Barisan Nasional memang terlalu banyak sehingga ada yang mengalami kerugian hanya kerana mempercayai dakwaan yang dilakukannya.

Dan tuduhan fitnah Si Rafizi ini tidak hanya dibuat terhadap pemimpin Barisan Nasional sahaja. Malah pemimpin dikalangan parti dia sendiri pun pernah menjadi Mangsa Fitnah Rafizi.

Diantara yang menjadi korban fitnah Si Rafizi ni ialah Khalid Ibrahim sehingga tercetusnya agenda Langkah Kajang dan menyebabkan bekas Menteri Besar Selangor tu kehilangan jawatan.

Selepas Khalid Ibrahim dipecar dari PKR, Si Rafizi tu tabur pulak fitnah terhadap Azmin Ali yang pada ketika ini masih lagi menjadi Menteri Besar Selangor dengan tuduhan salah-guna kuasa.

Si Rafizi tu dalam satu tuduhan sebelum ini membuat dakwaan kononnya pentadbiran Rejim Pakatan Selangor dibawah pimpinan Si Azmin Ali tu terlibat dengan kes 'Rasuah Betina'.

Namun ternyata dakwaan Si Rafizi tu hanya sekadar satu tuduhan fitnah kosong semata - mata apabila pihak SPRM menjelaskan bahawa kewujudan salah-guna kuasa itu tidak berlaku.

Maka sudah pasti kenyataan yang dibuat oleh Si Nik Abduh ini boleh ditujukan kepada Si Rafizi tu memandangkan dia memang suka menabur fitnah untuk membohongi rakyat. Elok sangat kalau Si Nik Abduh ni jumpa Rafizi dan suruh dia segera 'Bertaubat'!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Fitnah di sana sini dlm politik tanah air sekarang...demi secubit kuasa yg diidamkan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping