Jumaat, Julai 14, 2017

Heh! Apa la nasib puak DAPigs sejak kebelakangan ni ya. Tak habis selesai lagi satu krisis, dah timbul satu krisis yang lain pulak. Memang nasib tak baik sungguh DAPigs ni rupanya.

Mungkin 'Feng Shui' DAPigs ni malang melekat dari Si Guan Eng tu sebelum ini gamaknya sebab dia beli rumah banglow mewah "Terlajak Murah" yang takde nilai Feng Shui yang baik.

Kalau sebelum ini, DAPigs dipalit dengan kontroversi pemilihan Jawatankuasa CEC yang boleh menyebabkan parti itu diharamkan oleh RoS. Sekarang dah timbul cerita pasal 'Gila Seks' pulak.

Menurut laporan yang disiarkan semalam, Polis menangkap seorang pembantu kepada seorang Adun DAP atas dakwaan serangan seksual terhadap seorang wanita berusia 21 tahun, Khamis lepas.
“Suspek diminta menjalani ujian air kencing… kita akan maklumkan perkembangan siasatan nanti,” katanya kepada pemberita dalam satu kenyataan selepas suspek menyerah diri semalam.
Menurut laporan Polis, wanita itu mendakwa lelaki itu dalam berada dalam keadaan mabuk membawanya ke tempat letak kereta, mencabulnya dan minta wanita itu melakukan seks oral.

Wanita itu mendakwa, dia menolak ajakan lelaki tersebut tetapi gagal menghalangnya. Lelaki itu kemudian beronani dan memancutkan mani pada wanita itu yang sedang menangis.

Lelaki itu menawarkan RM500 hingga RM700 kepada wanita itu untuk “bermalam” dengannya namun wanita itu enggan dan minta dilepaskan. Wanita itu kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Lebuh Pantai pada keesokan hari.

Nampak gayanya, DAPigs ni bukan sahaja terlibat dengan isu salah-guna kuasa yang menyebabkan Si Guan Eng tu didakwa dimahkamah ekoran pembelian rumahnya sebelum ini.

Malah, DAPigs sekarang juga turut diheret dengan kes salah-laku moral pemimpinnya seperti mana yang telah didakwa. Tapi nak buat macam mana. Dah nama pun DAPigs tu parti yang takde bermaruah. Tak heran la kalau ada dikalangan diorang yang Gila tak tentu arah ni!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping