Ahad, Julai 16, 2017

Virus Rabies adalah bawaan Anjing Gila. Self Confident, Split Personality dan Inferiority Conflict pula adalah bawaan penyakit hati yang berkhianat.

Imej personaliti seorang PAN agar terus dikenali, mahu tidak mahu terpaksa bersandarkan kekuatan premis PAS.

Begitu juga untuk kekalkan populariti seorang PAN bergantung kepada tahap serangan kepada PAS dan kepatuhan kepada tuan politiknya.

Seorang pan tegar melalui akaun fb nya, menamakan diri sebagai Bekas Peguam PAS @ Bekas Peguam Hj Hadi dan sebagainya. Malu mengakui diri sebagai MP @ curinya.

Dia tidak berbangga atau malu di kenali sebagai peguam PAN, nasihat saya, jika yakin perjuangan kamu itu benar, perkenalkan identiti sendiri tanpa bersandarkan premis PAS.

Begitulah juga pemuka Bani PAN yang lain, mereka menumpukan sehari hari serangan kepada PAS.

Llihat sahaja pemuka PAN Kelantan, dari level satasan hingga ke bawah sekadar chai, kelulut dan level sampah, tumpuan serangan bersilih persepsi kpd batang tubuh PAS, walaupun katanya musuh utama ialah UMNO.

Tok Usam, masih bergantung dgn isu PAS, bekas exco batu asas ini bergantung terus dgn nama M.Am PAS, al marhum TGNA,  yg hingga akhir hayatnya, al marhum istiqomah dengan jamaah PAS. Hingga ke saat ini, nama PAS juga di lapikkan kononnya dia dan PAN meneruskan usaha PAS versi dahulu.

Salahudin Ayub kali terakhir membayangkan PAS akan mengalami perpecahan lebih besar, masih PAS juga di tajinya, seperti juga Khalid Samad yang leka melayani cytro PAS dan rela dibuli di dalam group Whatsapp, asalkan namanya masih timbul.

Bayangkan, jika mujahid siber PAS tidak ambil peduli dengan siber trompet PAN di alam maya, tidak respon kepada fitnah radio buruk PAN, apakah masyarakat media maya sedar kewujudan parti khadam 'Biskut Cap Udang' ini?

Mereka bergantung kepada respon Cytro PAS yang boleh sahaja perhatikan group w.a yang diasaskan oleh admin PAN, maka group itu pasti mati. Pariah PAN ini bergantung dengan ehsan admin cytro PAS, yang memasukkan mereka ke dalam group PAS.

Tahniah kepada pimpinan PAS yang fokus kepada usaha dakwah BPMS, tidak ambil peduli hilaian jembalang politik makar, kabilah tetap berjalan terus.

Kematangan pimpinan berpolitik kepada perkara fakta, bukan sahaja membuka mata hati rakyat, malahan mengajak masyarakat mengubah cara berfikir kepada politik realiti, sihat dan berakhlak.

Realitinya, tanpa PAS, nama pemuka PAN barangkali sekadar laku di majlis lelongan khadam, dan pembidanya sudah pasti DAPigs, PKR dan PPBM buat sebagai serangan kepada PAS.

Percayalah, mereka setiap malam mimpikan PAS. Tanpa PAS mereka hanyalah pengelap alas kaki HaramPan.
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Pan semakin hanyut dgn wayang politiknya yg tak laku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju dgn 5:34..
      marilah sama-sama kita megaminkan doa sebahagian besar ahli pas yang telah menadahkan tangan kpd yg maha Esa agar pembelotan dan pengkhianatan terhadap penat jerih yg disumbangkan oleh ahli pas untuk memenangkan calon pas tanpa bayaran satu sen pun ikhlas krn Allah untuk tertegaknya Syariat Allah di bumi Malaysia ini tetapi telah di hancurkan oleh pengkhianat pan...semoga Allah menunjukkan kekuasaanNya ke atas mereka...Aminnnn..!!!!!

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping