Sabtu, Julai 15, 2017

Gabungan Tun Mahathir dan Anwar ni sama macam Tuan Saddiq Segaraga dengan Tuan Penasihat 25 Persen je. Dua - dua nak jaga kepentingan diri sendiri semata - mata!!!
Semenjak dua tiga hari ni, memang tak banyak cerita lain yang kita boleh baca. Kalau minggu lepas, parah DAPigs kena balun pasal isu pemilihan Jawatankuasa CEC diorang dengan RoS.

Tapi isu tu nampak gayanya dah semakin reda. Minggu ni orang sibuk bercerita mengenai pendirian terbaru Tun Mahathir yang menyokong pembebasan Si Ketua Penipu tu dari penjara.

Namun bagi sesetengah pihak, tindakan Tun Mahathir yang buat Pusing U paling besar dalam sejarah hidup dia sendiri itu bukan suatu perkara yang menghairankan sangat pun sebenarnya.

Malah perkara seperti itu memang sudah boleh diduga sejak dari awal penentangan Tun Mahathir terhadap kepimpinan Barisan Nasional yang dipimpin oleh YAB Perdana Menteri ketika ini.

Benda biasa la. Dalam dunia Politik yang tidak ada berprinsip ni memang mudah seseorang tu nak mengubah pendiriannya demi untuk memastikan kepentingan Politik Peribadi dia sendiri terjaga.

Waima sebelum ini Tun Mahathir menjadi orang yang menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat sekali pun. Tapi demi nak merampas kuasa dan menjatuhkan BN, apa pun dia sanggup lakukan.

Kalau dulu, Tun Mahathir bukan sahaja menuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat sahaja. Bahkan Tun Mahathir juga menuduh Si Ketua Penipu sebagai seorang 'Sex Addict'.

Perkara itu diakui sendiri oleh Tun Mahathir secara bertulis didalam bukunya, A Doctor In The House bagi menjustifikasikan tindakan yang diambila terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Antara lain Tun Mahathir menjelaskan bahawa tindakan dia memecat dan menggugurkan jawatan Si Ketua Penipu tu adalah kerana dia tidak mahu seorang Pelaku Maksiat menjadi Perdana Menteri.

Tapi semua itu berubah ketika ini hanya semata - mata kerana sekelumit benci yang tertanam dibenak hati Tun Mahathir terhadap kepimpinan Najib Razak selaku Perdana Menteri.

Dan secara kesimpulannya, perkara itu bukan suatu yang mengejutkan. Malah ianya bukan suatu yang baru bagi seorang pemimpin Politik seperti Tun Mahathir yang menganggap bab dosa dan pahala ni boleh diletak ke tepi demi kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!!
Categories:

1 ulasan:


  1. MO1 musibat sekali lagi takut menyahut cabaran Tun M untuk bertemu di acara "Nothing To Hide 2.0"
    Inikah yang di katakan najib sebagai negarawan?? Negarawan taik kucing..!!
    Ini juga membuktikan bahawa MO1 tidak syak lagi mentekedarah wang negara dan rakyat...!!! Benaweh betul..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping