Selasa, Ogos 08, 2017

Nampak gayanya, puak Pakatan Haprak tu masih lagi mengulangi 'Zikir DAPigs' yang mendakwa kononnya parti itu sekarang sedang seronok bersekongkol dengan UMNO dan Barisan Nasional.

Ekoran dakwaan itu yang membuatkan anak kepada Allahyarham Nik Aziz bengkak dan melabelkan mereka sebagai golongan "Pekak" dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam.


Maka sudah pasti kenyataan yang dibuat oleh PAS seperti mana yang didedahkan sejak beberapa hari lalu akan menambah rasa benci puak Pakatan Haprak tu terhadap bekas rakan Politik mereka.

PAS dalam satu kenyataan yang dibuat baru - baru ini mendakwa mereka berpuas hati dengan penjelasan serta penerangan yang diterima dari 1MDB berhubung isu yang dibangkitkan.

Katanya, PAS cukup berpuas hati selepas mereka berjumpa dan mendapatkan penjelasan dari Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB, Arul Kanda terutama berhubung isu hutang syarikat berkenaan.

Arul Kanda memberikan penerangan kira-kira 2 jam kepada Timbalan Presiden dan hampir 30 AJK PAS Pusat, serta tokoh jemputan seperti bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim.
“Secara keseluruhan bagi pihak kami kita berpuas hati dengan penjelasan yang dibuat Arul khusus pelan rasionalisasi yang telah dicadang beliau bagi mengatasi kemelut berlaku dalam 1MDB,” kata Tuan Ibrahim pada sidang media selepas sidang tersebut.
Kesimpulannya, kenyataan yang dibuat oleh PAS itu sudah pasti akan mengundang lebih banyak spekulasi yang mendakwa kononnya parti itu sudah bersekongkol dengan UMNO sehingga sanggup menghalalkan apa sahaja tindakan yang dilakukan oleh pihak Kerajaan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping