Rabu, Ogos 02, 2017

Wow! Sejak tak laku dalam parti sendiri ni, macam - macam usaha yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean ni untuk menarik perhatian. Termasuk la mengubah penampilan dirinya sendiri.

Baru - baru ni, Si Mahfuz Bean tu tampil dalam satu sidang media di Parlimen. Tapi kelainan yang ditampilkan oleh Si Mahfuz Bean ni bukan isi kandungan kenyataan media yang dikeluarkan.

Sebaliknya penampilan dari segi pemakaian Si Mahfuz Bean tu yang jelas ketara berlainan dari kebiasaan. Untuk kali pertamanya Si Mahfuz Bean tu hadir dengan memakain 'Bow Tie'.

Wah! Dah macam ala - ala Mamak Kadiaq tu pulak dah Si Mahfuz Bean ni pakai bila dia pakai 'Bow Tie' sekarang ni. Kalau dulu, dia setakat pandai pakai baju lounge suit dengan tali leher je.

Mungkin Si Mahfuz Bean tu ingat, kalau dia ubah penampilan diri dia, maka orang takde la anggap dia seorang pemimpin yang hanya sekadar 'LULUS SRP' gamaknya. Nampak la macam dia terpelajar sikit.

Tapi, walau apa pun pakaian yang ditampilkan oleh Si Mahfuz Bean tu, ianya tetap tidak mengubah hakikat bahawa dia seorang Pengkhianat kepada partinya sendiri kerana sering kali tampil membuat kenyataan memburukkan PAS secara terbuka!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pakai bow tak akan jamin menang pru akan datang. Meluat ada la..

    BalasPadam
  2. Berangan nak jadi James Bond.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping