Selasa, Ogos 01, 2017

Bukan! Jangan salah sangka. Si Tipah Koyak ni bukannya berahi sebab TPM mendedahkan nama Tun Mahathir secara umum. Mungkin Si Tipah Koyan tu tak peduli pun dengan pendedahan tersebut.

Sebaliknya, Si Tipah Koyak yang memang cukup terkenal sebagai seorang pejuang Islam Liberal ni lebih ghairah menentang tindakan TPM berhubung isu penamaan anak yang tidak sah taraf.

Dalam kenyataan oleh Si Tipah Koyak tu baru - baru ini, dia membidas saranan yang dibuat oleh TPM yang menyeru agar semua umat Islam bersatu menentang pihak yang mencabar Majlis Fatwa Kebangsaan.

Tapi apa yang lebih melucukan ialah apabila Si Tipah Koyak tu turut menggesa agar TPM menghormati keputusan yang telah ditetapkan oleh pihak mahkamah berhubung isu tersebut.
“Keputusan mahkamah rayuan mengikat JPN dan kerajaan secara sah, sehingga dan kecuali keputusan tersebut diketepikan Mahkamah Persekutuan.
"Ini merupakan keputusan mahkamah rayuan yang melaksanakan tugas-tugas dan tanggungjawab sebagai sebahagian daripada institusi kehakiman.
“Saya belum pernah menyaksikan keadaan di mana seorang timbalan perdana menteri begitu tidak menghormati proses kehakiman. Mungkin kenyataan sebegini boleh dikeluarkan ketua pemuda, tetapi bukannya dari TPM sendiri," kata Latheefa dalam satu kenyataan.
IRONIKnya, selama hari ini pernah ke Si Tipah Koyak tu hormat kepada keputusan yang telah dibuat oleh mahkamah berhubung isu status Si Ketua Penipu tu yang dijatuhkan hukuman penjara?

Rasanya, sampai sekarang Si Tipah Koyak tu masih lagi sibuk mempersoalkan keputusan pihak mahkamah yang tetap mendakwa Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Pengamal Seks Songsang.

Adakah tindakan yang dilakukan oleh Si Tipah Koyak tu menunjukkan yang dia seorang yang menghormati keputusan mahkamah? Kot kalau dia setakat nak jadi "Ketam Mengajar Anak", baik tak payah. Buang masa je ikut cakap orang MUNAFIK ni!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Puak liberal nak sangat sesuatu yg blh mencabar hukum Islam.

    BalasPadam
  2. Apalah nak jadi dgn orang Islam liberal nie... benda dan isu yg dah jelas dan termaktub masih nak lawan.. elok dia nie kena hukum sebat aje.. ustaz dan ustazah mee maggi segera... yg ade jawatan Mufti pun sama aje.. menjurus menghalalkan ZINA... apa hal nie... berhati-hati lah wahai umat Islam terhadap kumpulan liberal nie...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping