Selasa, September 19, 2017

Wah! Bukan main baik lagi Anak Muda Kecoh (AMK) PKR ni nak memberi nasihat kepada kepimpinan PAS agar merendahkan ego dan bermuhasabah agar kembali ke meja rundingan.

Menurut dalam satu kenyataan hari ini, AMK Selangor mendesak agar PAS merendahkan ego mereka sekiranya bekas parti komponen Pakatan itu masih memberi keutamaan kepada agenda rakyat.
“Dikala ini kita bekerjasama berdasarkan mandat yang diberikan rakyat pada pilihanraya umum lalu. Namun kerjasama ini akan berakhir apabila Pas bersedia untuk bertembung pada pilihanraya akan datang.
“Jika agenda rakyat masih menjadi pilihan Pas, pertembungan satu lawan satu adalah jalan terbaik. Rendahkan ego dan kembali ke meja rundingan. Namun sebaliknya jika Pas mahu gadaikan Selangor kembali ke tangan BN, maka Pas adalah musuh yang nyata.
“Jika benar Pas mahu bertembung pada pilihanraya akan datang dan tidak berniat untuk mempertahankan kerajaan sedia ada, saya kira Pas sudah tidak relevan untuk terus kekal berada didalam kerajaan negeri Selangor.
“Seharusnya semua pemegang-pemegang jawatan Pas didalam kerajaan negeri Selangor sekarang harus melepaskan jawatan mereka berikutan kesediaan mereka untuk bertembung tiga penjuru,” katanya.
IRONIKnya, kenyataan yang dikeluarkan oleh pemimpin muda PKR itu sendiri menunjukkan keangkuhan diri mereka sendiri yang enggan mengakui kesilapan yang telah dilakukan.

Hakikatnya, bukan PAS yang mula - mula memburuk - burukkan parti lain dalam Pakatan. Sebaliknya, PKR dan DAPigs yang cuba mendedahkan kemaluan PAS secara terang - terangan.

Pemimpin PKR dan DAPigs yang mula - mula mendakwa PAS sebagai sebuah parti Pengkhianat kerana enggan menuruti agenda Langkah Kajang yang direncanakan sebelum ini.

Malah, kepimpinan PKR juga yang menuduh PAS bersekongkol dengan UMNO dan menjadi parti Dedak Barisan Nasional sebaik sahaja parti itu mengambil keputusan untuk keluar dari Pakatan.

Makanya, yang perlu bermuhasabah dan mencerminkan diri bukannya PAS. Tapi sebaliknya puak - puak PKR tu sendiri. Diorang yang perlu meminta maaf kepada PAS diatas segala tuduhan yang telah dilemparkan selama hari ini!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Pkr tak sedar diri. Pru lepas banyak undi pas yg pkr dpt. Pru akan dtg pkr selangor gelap masa depannya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping