Khamis, September 14, 2017

Jika sebelum ini, puak Pakatan Haprak tu sibuk melancarkan kempen menolak Politik Toksik yang dikatakan turut memperjuangkan Hak Wanita secara Liberal.

Antara lain, kempen menolak Politik Toksik puak Pakatan Haprak itu adalah bagi mengelakkan pengamal Politik wanita di Malaysia menjadi mangsa buli pihak tertentu.

Tapi IRONIKnya, dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri mengamalkan Politik Toksik apabila mereka turut membuli beberapa orang pemimpin wanita mereka sendiri secara terbuka.

Sebelum ini, kita dah dedahkan dua nama pemimpin yang menjadi mangsa Politik Toksik Pakatan iaitu Janice Lee, bekas ADUN DAPigs Teratai dan ADUN Penanti, Dr. Norlela Arrifin.

Kali ini, dua orang pemimpin dari kalangan PPBM pula tampil membuat dakwaan bahawa mereka juga turut menjadi mangsa buli pemimpin tertinggi parti mereka.

Jika sebelum ini, kita hanya mendengar keluhan dan luahan hati Anina, bekas Ketua Srikandi PPBM yang dipaksa melepaskan jawatan dan dikatakan telah dipecat dari parti.

Tapi hari ini, Penolong Setiausaha sayap wanita parti itu pula tampil membuat keputusan keluar parti kerana kecewa dengan budaya fitnah yang semakin menular dalam parti tersebut.
“Amat menyedihkan apabila budaya fitnah menjadi amalan dalam PPBM,” katanya dalam satu sidang media yang dipetik dari sebuah portal di sini hari ini.- MalaysiaGazette
Apa yang jelas, tindakan yang berlaku keatas pemimpin - pemimpin wanita dalam Pakatan itu membuktikan bahawa mereka juga mengamalkan Politik Toksik tapi malangnya, diorang tak nak mengaku!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Keluar semua sekali senang. Tinggal madey je.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping