Isnin, Oktober 16, 2017

Hahaha!!! Nampak gayanya, alasan demi alasan terpaksa dicipta oleh puak Pakatan Haprak ni untuk menjustifikasikan ke-GAGAL-an mereka dalam perhimpunan yang diadakan Sabtu lalu.

Mengkala nak menyalahkan diri sendiri diatas ke-GAGAL-an menarik minat dikalangan rakyat untuk turut serta menghadiri program tersebut, memang tidak la. Semuanya salah orang lain belaka.

Kalau sebelum ini, Si Mat Sabu tu mendakwa jumlah bilangan peserta perhimpunan yang dianjurkan itu hambar kerana perlawanan bolasepak diantara Manchecter United dan Liverpool.


Kali ini, Presiden parti Ternakan DAPigs itu memberikan alasan kononnya anak muda leih gemar menyertai perhimpunan jalanan daripada nak menghadiri program ceramah yang diadakan.
"Kalau majlis ceramah seperti ini, anak-anak muda kurang gemar dan mereka lebih gemar untuk berarak di jalan raya," katanya ketika ditemui pemberita sejurus tamat himpunan berlangsung.
Jika sebelum ini, pihak penganjur buat pengumuman kehadiran program itu adalah seramai 25 ribu orang. Tetapi laman portal Merosakkini pula melaporkan hanya seramai 8 ribu sahaja yang hadir.

Padahal, jumlah sebenar mereka yang hadir tak sampai pun 5 ribu orang, hanya lebih kurang 5 peratus daripada jumlah sasaran asal yang dinyatakan oleh puak Pakatan Haprak tu sebelum ini.

Tapi bagi sesetengah pihak, jumlah kehadiran itu berkurangan kerana ramai dikalangan penyokong serta pengikut Pakatan Haprak tu masih lagi tidak dapat menerima kehadiran Tun Mahathir.

Dan bagi sesetengah pihak yang pula mendakwa jumlah kehadiran dalam program itu hambar adalah kerana pendirian PAS yang enggan menyertai kembali gabungan Pakatan pembangkang tu.

Ditambah pula dengan kemelut kepimpinan yang pada ketika ini sedang hangat menjadi isu dikalangan puak Pakatan Haprak tu. Maka makin ramai la rakyat yang kurang yakin dengan mereka.

DAPigs dengan isu kemelut pemilihan CEC. PPBM pula dengan isu yang dicetuskan oleh Ketua Armada. PKR pulak dengan isu pertembungan diantara kem Wan Azizah dan Kartel Azmin.

Dan PAN, mereka hanya sekadar Pencacai kepada DAPigs.

Apa yang pasti, alasan demi alasan yang diberikan oleh pemimpin Pakatan Haprak seperti Si Mat Sabu ni hanya sekadar taktik untuk menutup kemaluan mereka sendiri. Itu pun susah sangat ke diorang nak mengakuinya secara terbuka!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Mat Sabu ni jenis manusia merapu. Tak de karisma, perangai pulak hodoh penuh dengan maki hamun. Mat Sabu dan PAN tak ujud pun dalam dictionary saya.

    BalasPadam
  2. Alasan longkang ketua parti tukang angguk dap

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping