Isnin, Oktober 16, 2017

Hah! Itu kemungkinan besar kenapa Si Rafizi tu ponteng dari menghadiri Himpunan Klepet-O-Krasi puak Pakatan Haprak tu. Barangkali dia tertido dan terlupa semalam ada perhimpunan.

Nak pulak selepas Si Rafizi tu sendiri mengakui bahawa dia sudah 48 jam tak tido dan terpaksa bersengkang mata kerana nak buat pendedahan mengenai isu hotel Felda di London.

Perkara itu dinyatakan sendiri oleh Rafizi sebelum ini. Namun ianya dibidas oleh Tan Sri Shahir Samad yang mendakwa Pakar Penabur Fitnah PKR itu tertidur selama 3 bulan yang lalu.

Kata Tan Sri Shahir Samad, isu berkaitan dengan urusan jual beli hotel Felda itu telah disiasat oleh pihak SPRM sejak tiga bulan yang lalu. Jadi, untuk apa Si Rafizi tu nak buat laporan?
"Bukan perkara baru, sebenarnya dia (Rafizi) bukan tidak tidur selama 48 jam tetap baru bangun tidur lepas tiga bulan, orang yang dipercayai terbabit telah ditahan dan siasatan sedang dibuat.
"Kalau betul ada perkara yang tidak sesuai (menyalahi undang-undang) tentunya sudah ada dalam maklumat SPRM, dan kalau dia (Rafizi) ada lebih, kemukakan pada SPRM tidak perlu dicabar, seolah-olah kita tidak tahu.
"Dia sampaikan perkara ini macam nak hebahkan perkara baru tetapi tidak sedar perkara itu sudah lama," katanya ketika ditemui selepas menghadiri Majlis Penutupan Ekspo Johor Berkemajuan 2017, di sini, hari ini.
Maka, kemungkinan Si Rafizi tu tertido dari menghadiri perhimpunan semalam memang wujud. Tinggal lagi, Si Rafizi tu tak rugi pun kerana tidak menghadiri perhimpunan tersebut. Sebab kalau dia datang pun, jumlah kehadiran tu tetap tak mencapai 100 ribu!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Tukang fitnah tak tidur sbb nak sebar fitnah

    BalasPadam
  2. Pakar pemitnah ini pndai juga trtidur ujar Tan Sri Shahir Samad

    BalasPadam
  3. Syurga atau neraka tempat anda di akhirat nanti? Maaf, inilah pertanyaan terakhir saya agar kita semua tahu bahawa DUNIA HANYA SEMENTARA. hentikanlah provokassi dan cerita rekaan anda...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping