Khamis, November 16, 2017

Heh! Ironik bukan? Kalau sebelum ini, bukan main lagi Si Dyana tu meroyan apabila dia didakwa hanya menjadi perkakas dalam DAPigs sedangkan itulah hakikat yang perlu diterima.

Pada ketika itu, Si Dyana ni bukan main bangga lagi mendakwa kononnya dia bijak kerana memilih DAPigs sebagai parti untuk disertai kerana parti itu memberi peranan yang besar kepadanya.


Malangnya, perkara itu tidak diterjemahkan dalam barisan kepimpinan DAPigs yang telah mengadakan pemilihan parti baru - baru ini. Bahkan nama dia pun lansung tidak dicalonkan.

Tambah memalukan ialah apabila calon dikalangan orang Melayu yang bertanding semuanya kalah dan hanya mampu mendapat undi tidak lebih dari 500 dari perwakilan parti itu.

Malah wakil dari kalangan wanita muda DAPigs juga hanya menyaksikan seorang sahaja wakil yang dipilih. Itu pun atas dasar kesian dan wakil itu merupakan pengampu kepada keluarga Dinasti Lim.

Seperti mana yang dibangkitkan sebelum ini, kenapa Si Dyana itu sendiri tidak diberikan peluang untuk menjadi sebahagian dari pemimpin dalam jawatankuasa CEC DAPigs yang baru?

Kenapa nama dia lansung tidak tersenarai? Tidakkah itu membuktikan bahawa DAPigs hanya sekadar menjadikan dia sebagai alat untuk dipergunakan semata - mata? Itu pun dia masih nak menafikannya?

Pokok pangkalnya, DAPigs hanya sekadar mempergunakan Si Dyana tu untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata. Bukannya diorang betul - betul menghargai peranan yang dimainkan oleh Si Dyana tu secara terbuka!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Tinggal kenangan... terpahat dlm sejarah tanahair untuk tatapan cucu2 ratusan tahun mendatang... harap2 mati dlm keadaan tenang?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping