Khamis, Disember 21, 2017

Hahaha!!! Nampak sangat yang puak kartel Si Azmin Ali ni mula menggelupor tak tentu arah bila Diva AA, Azwan Ali tampil menyerahkan dokumen kepada SPRM yang dibuat hari ini.

Kata Azwan, penyerahan dokumen itu dibuat berdasarkan kepada tanggungjawab dia sebagai seorang rakyat sebagai bukti terhadap penyelewengan dan salah guna kuasa yang telah berlaku.

Malah, selebiriti yang sering tampil dengan kontroversi itu juga mendakwa, dokumen yang mengandungi bukti itu turut melibatkan kemewahan terlampau yang dimiliki oleh individu tertentu.

Namun, biarpun dia didesak dan dipaksa untuk mendedahkan identiti individu terbabit, Azwan enggan menyatakannya secara terbuka dan menganggap pihak media tau siapa yang dimaksudkan.
“Saya tidak boleh beritahu siapa individunya ia sangat sulit kena tunggu dan lihat. Saya rasa media boleh membuat spekulasi atau mentafsirkan siapa yang saya maksudkan,” katanya kepada pemberita dalam sidang media di perkarangan Ibu Pejabat SPRM selepas selesai memberikan keterangan dan serahan dokumen berkenaan.
Tapi yang kelakarnya, walaupun Si Azwan tu tidak mendedahkan nama dan identiti pemimpin terbabit, puak kartel Si Azmin tu dah mula menggelupor serta meroyan tak tentu arah.

Antara lain, kartel Timbalan Presiden PKR itu membuat dakwaan kononnya tindakan Si Azwan Ali itu mungkin memerlukan "kos yang cukup besar" dan ianya sengaja dirancang oleh pihak tertentu.
“Saya tidak pasti bukti apakah yang diserahkan namun semua ini seperti dirancang dengan ada pihak yang menulis skrip dan tentu saja ada pihak jadi pengarahnya. Barangkali kos ‘job’ ini juga besar,” katanya dipetik portal FMT.
Dari satu sudut, nanpak sangat dakwaan yang dibuat oleh kartel Si Azmin Ali itu membuktikan yang diorang cukup terdesak dan seolah - olah takut pada bayang - bayang sendiri. Maka sebab itu diorang menggelupor tak tentu arah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping