Jumaat, Disember 22, 2017

Rejim DAPigs Pulau Pinang mengganas lagi, kali ini giliran Restoran Wan Hashim Seafood pula menjadi mangsa apabila sekumpulan kakitangan daripada MPSP merobohkan restoran itu pagi semalam.

Restoran yang sebelum ini indah bercahaya menghidupkan suasana di taman tersebut pada kini sudah tiada lagi dan Amat dirindui masakan serta pelbagai menu menarik buat pelanggan.
Gambar sebelum restoran dirobohkan
“Pagi tadi pihak berkuasa MPSP telah meroboh binaan restoran ini kerana atas kesalahan menjalankan perniagaan di premis kediaman dan menambah binaan tanpa kebenaran pihak PBT.
“Moga pemiliknya tabah hadapi dugaan ini. Rezeki di muka bumi Allah ini luas boleh lagi diterokai,” lapor laman Facebook tersebut.
Sebagai rekod, sejak Rejim DAPigs pimpinan Lim Guan Eng memerintah, sudah banyak restoran dan gerai makan orang Melayu yang dipaksa tutup serta dirobohkan oleh pihak PBT.

Malah bukan setakat itu sahaja. Sebaliknya, kawasan perumahan dan perkampungan orang Melayu juga turut menjadi mangsa kezaliman serta kerakusan pemimpin Rejim DAPigs Pulau Pinang.

Tambah menarik lagi ialah apabila pihak penguasa Rejim DAPigs pimpinan Guan Eng sering kali tampil dengan pelbagai alasan Retorik bagi menutup kezaliman dan penindasan yang telah dilakukan terhadap rakyat Pulau Pinang selama mereka memerintah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping