Khamis, Disember 14, 2017

Kalau dibaca pengakuan yang dikeluarkan oleh Presiden PAS ini, ianya secara tidak lansung memberikan gambaran seolah - olah pemimpin parti itu sengaja menyingkap kainnya sendiri.

Setelah sekian lama dikhabarkan secara terbuka melalui pendedahan media, baru hari ini PAS sedar yang mereka telah diperdaya oleh puak Pakatan yang terdiri daripada parti DAPigs dan PKR tu?

Presiden PAS berkata, Pakatan akhirnya berkubur pada tahun 2015 kerana parti dalam gabungan pembangkang itu hendak meminggirkan dan menggugurkan agenda Islam yang dibawa oleh PAS.
“PR ditubuhkan dan akhirnya terkubur apabila hendak dipinggirkan cita-cita Islam dan wujudnya usaha mahu mengugurkannya kerana agenda politik mengatasi kepentingan Islam.
“PAS (ketika itu) juga menolak segala usaha meminggirkan kuasa umat Islam daripada persada politik Malaysia di atas konsep Malaysian Malaysia,” kata Abdul Hadi dalam satu kenyataan media hari ini.
DAPigs dan PKR telah membubarkan Pakatan sebelum ini bagi menyingkirkan PAS kerana setelah parti itu enggan berkompromi dalam beberapa isu akidah yang boleh mengurangkan sokongan bukan Islam.

DAPigs dan PKR kemudian menubuhkan gabungan baru dikenali sebagai Pakatan Haprak yang turut disertai PAN yang bertujuan menggantikan PAS sebagai sebuah parti Islam baharu.

Pakatan seterusnya berjaya memujuk Tun Mahathir agar menyertai mereka untuk dipergunakan bagi menghasut orang Melayu supaya memberi sokongan kepada parti pembangkang.

Pokok pangkalnya, PAS sudah terlambat untuk menyedari bahawa mereka telah diperdaya oleh DAPigs dan PKR yang hanya sekadar mahu menjaga kepentingan Politik peribadi mereka sendiri sedangkan perkara itu sudah menjadi satu rahsia umum!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Alhamdulillah terbuka hijab di depan mata. Harap PAS cuci muka cepat2 dan berkerja semula.

    BalasPadam
  2. Lebih baik sedar drpd tak sedar langsung.

    BalasPadam
  3. KAWE DOK GHOYAT LAMOO DOH TOKSE DENGAR,BASO BABIL

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping