Ahad, Disember 17, 2017

Heh! Kalau bercakap bukan main lagi. Kalau sebelum ini, sibuk sangat dia nak bertanding di Parlimen Pekan. Tapi malangnya, orang di Pekan sendiri tak hinggin Si Azmin Ali tu bertanding.

Bukan sebab Si Azmin Ali tu tak layak. Sebaliknya, orang Pekan tak nak seorang pemimpin yang hanya pandai main wayang 'Terjun Longkang' tapi tak tau macam mana nak selesaikan masalah.


Tapi dasar orang yang tak sedar diri dan tidak mempunyai kemaluan macam Si Azmin ni bukannya peduli semua benda tu. Maka sebab itu dia lupa akan kebodohan yang ditonjolkan sebelum ini.

Dan atas sebab itu dia keluarkan kenyataan menyindir Datuk Jamal Yunos sebagai 'Orang Pakai Tuala' yang berhasrat nak bertanding di kerusi DUN Bukit Antarabangsa dalam PRU akan datang.

Azmin dalam kenyataannya mendakwa, penawaran diri yang dibuat oleh Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar itu terpulang kepada kebijaksanaan pengundi - pengundi di DUN tersebut.
“Maka datanglah seorang pemuda yang pakai tuala nak lawan saya di Bukit Antarabangsa. Silakan. Kalau tuan, puan dari Bukit Antarabangsa inginkan menteri besar yang pakai tuala, pilihlah dia. Kalau tuan, puan nak menteri besar yang pakai tuala dan berus gigi di telinga, pilihlah dia.
“Tetapi kalau tuan-tuan nak seorang wakil rakyat yang bekerja kuat dan mempertahankan maruah dan mengangkat darjat rakyat negeri Selangor, maka pertahankan kerajaan negeri Selangor yang ada pada hari ini,” katanya.
Ironikkan? Dengan orang yang pakai tuala pun Si Azmin Ali tu boleh terasa tercabar ke? Baru orang tawar diri, dia dah menggelupor tak tentu arah membuat dakwaan yang bukan - bukan?

Dari satu sudut, kenyataan Si Azmin Ali tu membuktikan bahawa dia takut dengan bayang - bayang dia sendiri. Maka sebab itu dia mula menggelupor biawak tak tentu arah bila ada orang pakai tuala nak mencabar dia secara terbuka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping