Isnin, Disember 04, 2017

Dah pasrah dengan perjuangan untuk membebaskan bapanya dari penjara kerana dijatuhkan hukuman meliwat bekas pegawai peribadi sebelum ini membuatkan Si Nurul Izzah ni mula meroyan.

Kalau sebelum ini, Si Nurul Izzah tu pernah tampil dengan gimik mengedarkan roti kepada penduduk - penduduk didalam kawasan Parlimennya. Kali ini, ikan pulak jadi modal Politik dia.

Nampak gayanya, Si Nurul Izzah ni dah mula ketandusan idea untuk menarik perhatian rakyat sehingga terpaksa menjaja cerita pasal harga ikan kembong dilaman media sosial miliknya.

Tapi, bak kata sahabat blogger, Cucu Tok Selampit, Si Nurul Izzah ni menggambarkan seorang pemimpin yang Pemalas. Maka sebab itu dia bangkitkan isu tu dilaman media sosial.

Persoalannya, sejak bila pulak harga ikan kembong tu jadi penanda aras untuk dikaitkan dengan isu kenaikkan harga barang sedangkan ianya bukan makanan ruji rakyat di Malaysia?

Kenapa tidak Si Nurul Izzah turun ke padang dan bertemu sendiri dengan nelayan dan peraih ikan untuk bertanya secara lansung kepada mereka mengenai kenaikkan harga ikan tersebut? Kalau setakat duduk dirumah main handphone je, baik tak payah jadi wakil rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Ini lah prmbangkang malaysia..
    Ckp sahaja.. tapi tak cadangkan penyelesaian..
    Rakyat menyampah dgn org mcm ni..
    Dalam hidup harian kita pun ada ramai mcm.. kekadang kita pun buat benda sama..
    Kata org.. komplain pandai.. cadangan tak bagi..
    Kalau nurul pandai bagi cara penyelesaian.. kita umno pun hormat dia.. tapi nurul ckp ja pandai.. mcm budak2

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping