Jumaat, Disember 22, 2017

Agak menghairankan juga apabila Presiden parti Ternakan DAPigs yang selama ini dikenali sebagai seorang Pelawak Jalanan tiba - tiba boleh berubah menjadi terlalu emosional tak tentu arah.

Tapi yang peliknya, tidak pula dinyatakan kenapa Si Mat Sabu tu meroyan dan cuba memberikan peringatan secara terbuka kepada YAB Perdana Menteri dalam satu kenyataan baru - baru ini.

Namun, apa yang menarik ialah apabila 'peringatan' yang dibuat oleh Si Mat Sabu tu seolah - olah memberi gambaran yang dia mengambil berat terhadap keadaan ekonomi di Malaysia.

Antara lain, Si Mat Sabu tu memberikan peringatan agar YAB Perdana Menteri tidak mengeluarkan kenyataan jelik yang boleh menghancurkan demokrasi yang diamalkan di Malaysia.
“Bagi Malaysia yang mengamalkan fahaman demokrasi dan raja berperlembagaan, siapa yang dapat majoriti lebih maka merekalah yang akan membentuk kerajaan.
“Umno sendiri pun tak pernah bentuk kerajaan bersendirian, sebaliknya mereka bersama gabungan dengan 12 parti lain,” katanya.
Ironiknya, sejak bila pulak Presiden parti Ternakan DAPigs tu sibuk mengambil berat terhadap perkembangan ekonomi dan pelaburan di Malaysia yang dipimpin oleh YAB Perdana Menteri?

Bukan ke selama ini puak - puak Pakatan Haprak tu sering kali membuat dakwaan kononnya ekonomi Negara pada ketika ini kian merundum dan Malaysia bakal bankrap dibawah YAB Perdana Menteri?

Jadi, kenapa pulak dia risau sekiranya kenyataan yang dibuat boleh menggugat keadaan ekonomi Negara sedangkan puak Pakatan tu selalu berkempen menjahanamkan ekonomi Negara?

Pokok pangkalnya, dakwaan yang sering kali dijadikan bahan jajaan Politik Longkang puak Pakatan Haprak tu yang membuatkan pelabur asing berwaspada untuk melabur di Malaysia dan menjahanamkan ekonomi Negara secara terbuka!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping