Isnin, Januari 08, 2018

Jika sebelum ini, Si Hisham Gay ni telah menjadi 'Musuh Umum' apabila dia mula berkempen supaya puak Pakatan Haprak tu menerima kehadiran Tun Mahathir dikalangan mereka.

Label 'Public Enemy' itu diberikan kepada Hisham kerana dia dilihat telah berubah menjadi seorang MUNAFIK yang mahu puak Pakatan Haprak tu menerima seorang pemimpin Diktator.


Malah tindakan puak Pakatan Haprak tu menerima Tun Mahathir membuktikan bahawa mereka berada dalam keadaan yang sangat terdesak untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi.

Bagi sesetengah pihak, apa yang dilakukan oleh puak Pakatan Haprak itu pada ketika ini juga menunjukkan bahawa pemimpin dikalangan mereka tidak mempunyai kelayakan yang sewajarnya.

Namun, menurut kenyataan yang dibuat oleh Si Hisham Gay tu sebelum ini, Tun Mahathir hanya sekadar Boneka yang dipergunakan Pakatan bagi meraih undi dikalangan orang Melayu.
“Dalam politik Malaysia kunci perubahan ialah Melayu. Tanpa Melayu sampai kiamat pun Malaysia tidak akan berubah. Justeru Pakatan Harapan wajib mendapatkan sokongan undi baharu dari Melayu.
“Justeru saya mengajukan pandangan dari awal lagi agar Mahathir dicadangkan sebagai calon Perdana Menteri. Ini dalam usaha untuk mendapatkan sokongan penambahan peratusan undi Melayu,” kata Hishamuddin dalam artikel yang disiarkan oleh portal berita propembangkang.
Jelas, dari apa yang cuba disampaikan Si Hisham Gay itu membuktikan bahawa Tun Mahathir hanya sebuah Boneka yang mahu dipergunakan untuk memperdayakan orang Melayu.

Dalam erti kata mudahnya, puak Pakatan Haprak tu tidak menghargai penyertaan Tun Mahathir. Sebaliknya, mereka mahu mempergunakan Tun Mahathir bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Lepas dah menang nanti, boleh la diorang tendang Tun Mahathir tu pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping