Selasa, Mac 27, 2018

Kalau tak menipu, memang tak sah Si Azmin Ali ni. Dia ingat dengan cara itu dia dapat melarikan diri dia dari dipersalahkan dan ianya dapat menipu rakyat secara terang - terangan?


Tembarang Si Azmin ni semakin hari semakin kian terselah apabila kenyataan yang dibuat berbelit - belit dan akhirnya memakan dirinya sendiri. Pun dia masih lagi nak salahkan orang lain?


Jika sebelum ini, Si Azmin Ali tu pernah mempertikaikan tindakan ADUN PAS yang membuat aduan kepada DYMM Sultan Selangor berhubung isu peruntukan dana kewangan mereka.


Malah Azmin juga turut memperlekehkan usaha ADUN PAS yang mengadu kepada Tuhan berhubung isu yang sama dengan alasan mereka tidak pernah mengadu kepada dia mengenai isu tersebut.




Tapi kali ini, lain pulak alasan yang diberikan oleh Si Azmin dengan membuat dakwaan kononnya dia tidak menjaga peruntukan kewangan untuk wakil rakyat di Selangor termasuk ADUN PAS.


Soalnya, kalau Azmin tidak menjaga peruntukan tersebut, kenapa sebelum ini dia sibuk sangat mempertikaikan tindakan ADUN PAS tu buat aduan kepada DYMM Sultan Selangor?


Nampak sangat yang Si Azmin Ali tu cuba memperbodohkan rakyat dengan mengeluarkan kenyataan sedemikian. Dan yang malangnya, ADUN PAS tu juga kena kencing dengan Si Azmin Ali ni padahal diorang juga yang angkat dia jadi Menteri Besar Selangor sebelum ini!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping